ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Human Resource Management and the Institutional Perspective

دانلود کتاب مدیریت منابع انسانی و دیدگاه سازمانی

Human Resource Management and the Institutional Perspective

مشخصات کتاب

Human Resource Management and the Institutional Perspective

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری: Global HRM 
ISBN (شابک) : 0415896924, 9780415896924 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 243 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت منابع انسانی و دیدگاه سازمانی: توسعه و رشد، اقتصاد، تجارت و پول، کار و روابط صنعتی، اقتصاد، کسب و کار و پول، منابع انسانی و مدیریت پرسنل، منابع انسانی، کسب و کار و پول، کار و روابط صنعتی، سیاست و علوم اجتماعی، توسعه کسب و کار، منابع انسانی تجارت و امور مالی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب Human Resource Management and the Institutional Perspective به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت منابع انسانی و دیدگاه سازمانی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت منابع انسانی و دیدگاه سازمانی



یکی از تأثیرگذارترین بحث‌ها در میان مطالعات تجاری و مدیریتی بر تأثیر نسبی مؤسسات بر ثروت شرکت‌ها و کشورها متمرکز شده است. با این حال، تحلیل‌ها عمدتاً به جای رویه‌های واقعی شرکت، بر اثرات نهادی بر ویژگی‌های اجتماعی متمرکز شده‌اند. این جلد روندهای اخیر در تجزیه و تحلیل نهادی مقایسه ای را با مجموعه ای غنی از داده ها در مورد عملکرد مدیریت منابع انسانی در سطح شرکت گرد هم می آورد و بیش از یک دهه تحقیق در مورد این موضوع را تثبیت و گسترش می دهد.

منابع انسانی. مدیریت و دیدگاه نهادیعناصر متداخل و متمایز در روابط کاری و شغلی را در داخل و بین خطوط کشور بررسی می کند. نویسندگان بر روابط درون شرکتی، تنوع درونی در انواع سرمایه داری، و ماهیت نابرابر و تجربی تغییرات سیستمی تمرکز می کنند، در حالی که از سطح چشمگیری از دقت نظری و شواهد تجربی استفاده می کنند. این متن در یک جلد واحد، فصل‌های کاملاً مبتنی بر، از لحاظ نظری قوی و تجربی را با هم ترکیب می‌کند که پیشرفت‌هایی را در نظریه نهادی در موضوع مدیریت منابع انسانی بین‌المللی و مقایسه‌ای به ارمغان می‌آورد.

این کتاب منبع ارزشمندی برای دانشجویان و دانش پژوهان علاقه مند به تحولات معاصر در نظریه نهادی، رابطه بین مقررات و عمل، و نوآوری و تداوم در مدیریت منابع انسانی است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

One of the most influential debates across business and management studies has centered on the relative impact of institutions on the fortunes of firms and nations. However, analyses have primarily focused on institutional effects on societal features, rather than actual firm practices. This volume brings together recent trends in comparative institutional analysis with a rich body of data on firm-level human resource management practice, consolidating and extending more than a decade of research on the topic.

Human Resource Management and the Institutional Perspective explores the overlapping and distinct elements in work and employment relations both within and across country lines. The authors focus on intra-firm relations, internal diversity within varieties of capitalism, and the uneven and experimental nature of systemic change, all the while employing an impressive level of theoretical rigor and empirical evidence. In a single volume, this text unites soundly based, theoretically strong and empirically new chapters that bring advances in institutional theory to bear on the subject of international and comparative human resource management.

This book is a valuable resource for students and scholars interested in contemporary developments in institutional theory, the relationship between regulation and practice, and innovation and continuity in human resource management.





نظرات کاربران