ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Italian Political Cinema

دانلود کتاب سینمای سیاسی ایتالیا

Italian Political Cinema

مشخصات کتاب

Italian Political Cinema

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Panoramas 
ISBN (شابک) : 3034322178, 9783034322171 
ناشر: Peter Lang 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 457 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Italian Political Cinema به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سینمای سیاسی ایتالیا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سینمای سیاسی ایتالیا

علیرغم احساسات ضد سیاسی اجتماعی اخیر، سینمای ایتالیا همچنان به سیاست پرداخته است، از جمله تاملاتی در مورد زندگی عمومی، حافظه و هویت ملی. این کار از طریق (1) رویکردهای موضوعی در مورد فیلم سیاسی معاصر، (2) تحلیل کارگردانان برجسته ای که در حال حاضر درگیر فیلم هستند، و (3) مطالعات موردی فیلم های منتخب انجام می شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Despite recent societal anti-political sentiments, Italian cinema has continued to address politics, including reflections on public life, memory, and national identity. This is done via (1) thematic approaches discussing contemporary political film, (2) analyses of prominent directors currently engaged in filone, and (3) case studies of selected films.



فهرست مطالب

Cover
Contents
Acknowledgements
Italian Political Cinema: Definitions and Goals (Giancarlo Lombardi and Christian Uva)
Part One: Thematic Approaches
	Italian Political Cinema: The Early Masters (Gaetana Marrone)
	The New Cinema of Political Engagement (Christian Uva)
	Before and After Silvio: A Corpus for Us All (Nicoletta Marini-Maio)
	Bound to Care: Gender, Affect, and Immigrant Labour (Áine O’Healy)
	Italian Documentaries and Immigration (Anita Angelone)
	Documenting Ecomafia (Elena Past)
	Noir Style and Political Cinema (Mary P. Wood)
	Political/Popular Cinema (Alan O’Leary)
	The ‘Great Beauty’, or Form Is Politics (Vito Zagarrio)
	Gimme (Tax) Shelter: The Politics of the Production System (Paolo Russo)
Part Two: The Authors of Politics
	Marco Bellocchio and the ‘New’ Political Cinema (Ruth Glynn)
	Guido Chiesa and Postmodern Impegno (Cosetta Gaudenzi)
	Francesca Comencini: Women Outside the Polis (Laura Di Bianco)
	Marco Tullio Giordana’s Cinema and its Civil Engagement: Truth Does not Play Anyone’s Game (Anna Paparcone)
	Sabina Guzzanti: Transmediating cinema politico (Marguerite Waller)
	Gustav Hofer and Luca Ragazzi’s Trilogy: Comizi d’amore in the Digital Age (Clarissa Clò)
	Daniele Luchetti as Author of Politics? Little Teachers and Modest Lessons (Simona Bondavalli)
	Nanni Moretti by Nanni Moretti: The Biopic as Counter-History (Marcia Landy)
	Paolo Sorrentino: Between Engagement and savoir faire (Claudio Bisoni)
	Daniele Vicari: The Real Is also Human (Monica Jansen)
Part Three: Films
	Susanna Nicchiarelli’s Cosmonauta: The Space Race, or When Communist Girls Dreamed of the Moon (Nicoletta Marini-Maio)
	Il divo: Paolo Sorrentino’s Spectacle of Politics (Pierpaolo Antonello)
	Gomorra by Matteo Garrone: ‘La normalità dello sfacelo’ (Millicent Marcus)
	Gianni Amelio’s Lamerica and the National Body Politics (Luca Caminati)
	Nessuno mi può giudicare: Making over the Prostitute from a Post-Feminist Perspective (Danielle Hipkins)
	Mario Martone’s Noi credevamo: History and Fiction (Gius Gargiulo)
	Placido Rizzotto and Segreti di Stato: Italian Investigative Cinema and Memory (Giovanna De Luca)
	La prima linea: Film, Terrorism, and the Politics of Funding (Catherine O’Rawe)
	Romanzo criminale as Male Melodrama: ‘It is in reality always too late’ (Dana Renga)
	Tutta colpa di Giuda: Performing Captivity (Ellen Nerenberg)
	Viva la libertà: Language, Politics, and Consensus (Giancarlo Lombardi)
Selected Bibliography
Notes on Contributors
Index




نظرات کاربران