ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Le guide des liens sponsorisés : Google AdWords en 150 questions-réponses

دانلود کتاب راهنمای پیوندهای حمایت شده: Google AdWords در 150 پرسش و پاسخ

Le guide des liens sponsorisés : Google AdWords en 150 questions-réponses

مشخصات کتاب

Le guide des liens sponsorisés : Google AdWords en 150 questions-réponses

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9782212138924, 221213892X 
ناشر: Eyrolles 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 332 
زبان: French 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 59 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب راهنمای پیوندهای حمایت شده: Google AdWords در 150 پرسش و پاسخ: بازاریابی اینترنتی -- راهنماها و جزوات آموزشی، گوگل ادوردز -- راهنماها و جزوه های آموزشی، تبلیغات اینترنتی -- راهنماها و جزوه های آموزشی، تجارت الکترونیک -- راهنماها و جزوه های راهنما



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Le guide des liens sponsorisés : Google AdWords en 150 questions-réponses به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب راهنمای پیوندهای حمایت شده: Google AdWords در 150 پرسش و پاسخ نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب راهنمای پیوندهای حمایت شده: Google AdWords در 150 پرسش و پاسخ

جلد چهارم. نشان می دهد: \"به لطف پیوندهای حمایت شده، ترافیک سایت خود را افزایش دهید. برای تضمین دیده شدن سایت خود در گوگل، دو روش وجود دارد: ارجاع طبیعی و ارجاع پولی. اولین روش، رایگان اما پیچیده، بیش از همه به بهینه سازی مربوط می شود. کد HTML و محتوای متنی سایت به طوری که در صفحات اول موتور جستجو ظاهر شود. دوم این است که به Google پول بدهید تا در آنجا موقعیت خوبی داشته باشد. به ویژه با خرید قرار دادن در پیوندهای تجاری، معروف به پیوندهای حمایت شده، که در بالای صفحه ظاهر می شوند. اگر این راه حل دوم جایگزین راه حل اول نشود، تکمیل آن برای تقویت حضور یک سایت در اینترنت به روشی ساده و مستقیم، این اثر به تمام سوالات بازاریاب وب پاسخ می دهد که مایل است از لینک های حمایت شده برای بیشتر دیده شدن سایت خود استفاده کند چه تعداد کلمه کلیدی باید بخرد؟ چگونه یک کمپین لینک های حمایت شده را سودآور کنیم؟ آیا باید از طریق AdWords، آژانس تبلیغاتی گوگل، برای نام تجاری خود مناقصه بدهید؟ این راهنمای کاربردی و قابل دسترس، از هدف‌یابی کلمات کلیدی گرفته تا تنظیمات کمپین، بهینه‌سازی تبلیغات، بهبود امتیاز کیفیت و اندازه‌گیری عملکرد، همه کلیدهای ارجاع موفق وب را با پیوندهای حمایت شده ارائه می‌کند. \" < span>بیشتر بخوانید...


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

La 4e de couv. indique : "Boostez le trafic de votre site grâce aux liens sponsorisés. Pour garantir à votre site une bonne visibilité sur Google, il existe deux méthodes : le référencement naturel et le référencement payant. La première, gratuite mais complexe, revient surtout à optimiser le code HTML et le contenu textuel du site pour qu'il apparaisse sur les premières pages du moteur de recherche. La seconde consiste à payer Google pour y être bien positionné, notamment en achetant des emplacements sur les liens commerciaux, dits liens sponsorisés, qui figurent en tête de page. Si cette seconde solution ne doit pas se substituer à la première, elle permet de la compléter pour renforcer la présence d'un site sur Internet. De manière simple et directe, cet ouvrage répond à toutes les questions du webmarketeur qui souhaite utiliser les liens sponsorisés pour rendre son site plus visible. Combien de mots-clés faut-il acheter ? Comment rentabiliser une campagne de liens sponsorisés ? Doit-on enchérir sur sa marque via AdWords, la régie publicitaire de Google ? Du ciblage des mots-clés aux paramétrages des campagnes, en passant par l'optimisation des annonces, l'amélioration du Quality Score et la mesure des performances, ce guide pratique et accessible fournit toutes les clés pour réussir son référencement web avec les liens sponsorisés"  Read more...





نظرات کاربران