ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Psychology of Intelligence Analysis

دانلود کتاب روانشناسی تحلیل هوش

Psychology of Intelligence Analysis

مشخصات کتاب

Psychology of Intelligence Analysis

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781907521232 
ناشر: Military Bookshop Co. 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 811 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب روانشناسی تحلیل هوش: تعصب، اکتشافی، نظامی، روانشناسی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Psychology of Intelligence Analysis به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب روانشناسی تحلیل هوش نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب روانشناسی تحلیل هوش

این جلد مقالاتی را که در طول سالهای 1978-1986 برای استفاده داخلی در اداره اطلاعات سیا نوشته شده اند، با برخی ویرایش، به روز رسانی و اضافات، گردآوری و بازنشر می کند. اطلاعات نسبتاً بی‌زمان هستند و همچنان به تلاش بی‌پایان برای تحلیل بهتر مرتبط هستند. این مقالات بر اساس بررسی ادبیات روانشناسی شناختی در مورد چگونگی پردازش اطلاعات توسط افراد برای قضاوت در مورد اطلاعات ناقص و مبهم است. ریچارد هور آزمایش‌ها و یافته‌هایی را انتخاب کرده است که به نظر می‌رسد بیشترین ارتباط را با تجزیه و تحلیل هوش دارند و بیشتر به ارتباط با تحلیل‌گران اطلاعاتی نیاز دارند. او سپس گزارش‌های فنی را به زبانی ترجمه می‌کند که تحلیل‌گران اطلاعاتی بتوانند آن را درک کنند و ارتباط این یافته‌ها را با مشکلاتی که تحلیل‌گران اطلاعاتی با آن روبرو هستند تفسیر کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This volume pulls together and republishes, with some editing, updating, and additions, articles written during 1978-86 for internal use within the CIA Directorate of Intelligence. The information is relatively timeless and still relevant to the never-ending quest for better analysis. The articles are based on reviewing cognitive psychology literature concerning how people process information to make judgments on incomplete and ambiguous information. Richard Heur has selected the experiments and findings that seem most relevant to intelligence analysis and most in need of communication to intelligence analysts. He then translates the technical reports into language that intelligence analysts can understand and interpreted the relevance of these findings to the problems intelligence analysts face.





نظرات کاربران