ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Inventing the Mathematician: Gender, Race, and Our Cultural Understanding of Mathematics

دانلود کتاب اختراع ریاضیدان: جنسیت، نژاد و درک فرهنگی ما از ریاضیات

Inventing the Mathematician: Gender, Race, and Our Cultural Understanding of Mathematics

مشخصات کتاب

Inventing the Mathematician: Gender, Race, and Our Cultural Understanding of Mathematics

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1438460090, 9781438460093 
ناشر: State University of New York Press 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 217 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب اختراع ریاضیدان: جنسیت، نژاد و درک فرهنگی ما از ریاضیات: تاریخ، ریاضیات، علوم و ریاضی، عمومی، مطالعات جنسیتی، علوم اجتماعی، سیاست و علوم اجتماعی، ریاضیات، روش‌های آموزشی، مدارس و تدریس، آموزش و تدریس



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Inventing the Mathematician: Gender, Race, and Our Cultural Understanding of Mathematics به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اختراع ریاضیدان: جنسیت، نژاد و درک فرهنگی ما از ریاضیات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اختراع ریاضیدان: جنسیت، نژاد و درک فرهنگی ما از ریاضیات

ما به عنوان یک فرهنگ از کجا و چگونه می‌توانیم ایده‌های خود را در مورد ریاضیات و در مورد اینکه چه کسی می‌تواند با دانش ریاضی درگیر شود، به دست آوریم؟ سارا ان. هاتینگر از یک رویکرد مطالعات فرهنگی استفاده می کند تا به این موضوع بپردازد که چگونه ایده های ما در مورد ریاضیات روابط فردی و فرهنگی ما را با این رشته شکل می دهد. او چهار مکان را در نظر می گیرد که در آنها بازنمایی ریاضیات به درک فرهنگی ما از ریاضیات کمک می کند: کتاب های درسی ریاضیات، تاریخ ریاضیات، پرتره های ریاضیدانان، و حوزه ریاضیات قومی. هاتینگر بررسی می‌کند که چگونه این گفتمان‌ها ذهنیت ریاضی را با محدود کردن روشی که برخی از گروه‌ها از جمله زنان و رنگین‌پوستان می‌توانند خود را به عنوان تمرین‌کنندگان ریاضی ببینند، شکل می‌دهند. «اختراع ریاضیدان» طرحی را برای چگونگی مشارکت در یک پروژه ساختارشکن ارائه می‌کند و ماهیت محدود و مشکل‌ساز ساختار هنجاری ذهنیت ریاضی را آشکار می‌کند.»


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Where and how do we, as a culture, get our ideas about mathematics and about who can engage with mathematical knowledge? Sara N. Hottinger uses a cultural studies approach to address how our ideas about mathematics shape our individual and cultural relationship to the field. She considers four locations in which representations of mathematics contribute to our cultural understanding of mathematics: mathematics textbooks, the history of mathematics, portraits of mathematicians, and the field of ethnomathematics. Hottinger examines how these discourses shape mathematical subjectivity by limiting the way some groups including women and people of color are able to see themselves as practitioners of math. "Inventing the Mathematician" provides a blueprint for how to engage in a deconstructive project, revealing the limited and problematic nature of the normative construction of mathematical subjectivity."





نظرات کاربران