ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Let There Be Water: Israel’s Solution for a Water-Starved World

دانلود کتاب بگذار آب وجود داشته باشد: راه حل اسرائیل برای جهانی کم آبی

مشخصات کتاب

Let There Be Water: Israel’s Solution for a Water-Starved World

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1250073952, 9781250073952 
ناشر: Thomas Dunne Books 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Let There Be Water: Israel’s Solution for a Water-Starved World به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بگذار آب وجود داشته باشد: راه حل اسرائیل برای جهانی کم آبی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بگذار آب وجود داشته باشد: راه حل اسرائیل برای جهانی کم آبی



نیویورک تایمز و لس آنجلس تایمز پرفروش ترین ها!

< /b>همانطور که هر روز گزارش‌های فوری درباره کمبود آب رو به رشد در سراسر جهان به ارمغان می‌آورد، در جستجوی راه‌حل‌ها زمانی برای از دست دادن وجود ندارد.

دولت ایالات متحده پیش‌بینی می‌کند که چهل ایالت از پنجاه ایالت و 60 درصد ما سطح زمین به زودی با شکاف های نگران کننده ای بین آب موجود و تقاضای فزاینده برای آن مواجه خواهد شد. بدون اقدام، قیمت مواد غذایی افزایش می‌یابد، رشد اقتصادی کند می‌شود و احتمالاً بی‌ثباتی سیاسی در پی خواهد داشت.

بگذارید آب باشد نشان می‌دهد که اسرائیل چگونه می‌تواند به عنوان الگویی برای ایالات متحده باشد. ایالت ها و کشورها در همه جا با نشان دادن چگونگی خنثی کردن بدترین بلایای آبی آینده. حتی با وجود اینکه 60 درصد کشورش بیابانی است، اسرائیل نه تنها مشکل آب خود را حل کرده است. آب فراوانی نیز داشت. اسرائیل حتی برای همسایگان خود - فلسطینی ها و پادشاهی اردن - هر روز آب تامین می کند.

بر اساس تحقیقات دقیق و صدها مصاحبه، بیایید آب باشدروش ها و روش ها را آشکار می کند. تکنیک‌های مخترعان اغلب نامتعارف که اسرائیل را قادر ساختند تا در فناوری آب پیشرفته دنیا را رهبری کند.

اجازه دهید آب باشد همچنین داستان‌های ناشناخته‌ای از چگونگی همکاری در سیستم‌های آبی می‌گوید. روابط دیپلماتیک و ترویج وحدت. قابل توجه است، چندی پیش، ایران که اکنون متخاصم است، برای مدیریت سیستم های آبی خود به اسرائیل متکی بود و دسترسی به دانش آب اسرائیل به گرم شدن روابط سرد چین با اسرائیل کمک کرد.

به زیبایی نوشته شده است، اجازه دهید وجود آب و روایتی الهام‌بخش از چشم‌انداز و فداکاری ملت و مردمی است که مدت‌هاست امنیت آب را در اولویت قرار داده‌اند. با وجود منابع کم آب طبیعی، جمعیت و اقتصاد به سرعت در حال رشد، و همسایگان اغلب متخاصم، اسرائیل به طور مداوم از منحنی نوآوری آب جلوتر رفته است تا آینده ای پویا و حیاتی برای خود تضمین کند. هر شهر، هر کشور، و هر خواننده ای می تواند از آموختن آنچه که اسرائیل برای غلبه بر چالش های دلهره آور انجام داد و خود را از یک سرزمین خشک شده به یک ابرقدرت آبی تبدیل کرد، بهره مند شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران