دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: روانشناسی ویرایش: نویسندگان: Clara Mucci سری: ISBN (شابک) : 1780491492, 9781780491493 ناشر: Karnac Books سال نشر: 2013 تعداد صفحات: 313 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 4 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب فراتر از ترومای فردی و جمعی: انتقال بین نسلی، درمان روانکاوی، و پویایی بخشش: اختلال استرس پس از سانحه، سلامت روان، سلامت، تناسب اندام و رژیم غذایی، روانکاوی، روانشناسی و مشاوره، سلامت، تناسب اندام و رژیم غذایی، روانکاوی، روانشناسی، خشونت در جامعه، علوم اجتماعی، علوم سیاسی و اجتماعی، روانشناسی و روانشناسی، روانشناسی ,روانشناسی رشد,روان روانشناسی,آسیب شناسی روانی,روان درمانی,علوم اجتماعی,کتابهای درسی جدید, مستعمل و اجاره ای,بوتیک تخصصی
در صورت تبدیل فایل کتاب Beyond Individual and Collective Trauma: Intergenerational Transmission, Psychoanalytic Treatment, and the Dynamics of Forgiveness به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب فراتر از ترومای فردی و جمعی: انتقال بین نسلی، درمان روانکاوی، و پویایی بخشش نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب - برای اولین بار - نظریه دلبستگی، درمان دلبستگی
تنظیمی، و انتقال بین نسلی تروما را ترکیب میکند و نشان میدهد
که چگونه فرآیند درمانی بالینی «فراتر از تروما» ممکن است منجر به
بخشش روابط گذشته و سایر اقدامات جبرانکننده شود. خود و دیگری،
اعم از درونی و بیرونی، یکپارچه شده و دوباره به هم متصل میشوند
و موضوع را به روی خلاقیت و معنای جدید در زندگی باز
میکنند.
از آسیبهای ارتباطی اولیه تا سوء استفاده و غفلت، تا آسیبهای
اجتماعی عظیم مانند جنگ و نسل کشی، جدیدترین نظریه های روانکاوانه
در مورد تروما، ارتباط دلبستگی از یک طرف و انتقال بین نسلی تروما
را از سوی دیگر برجسته می کند. بنابراین، درمان روانکاوانه مناسب
آسیبدیدگی با منشأ انسانی، نیازمند پرداختن به مسائل خاص
رابطهای است، و تلاش برای ترمیم دقیق ارتباط بین خود و دیگری، به
لطف مشارکت فعال پزشک در مبادله. میتوان گفت با فرنسی، که مفهوم
تروما هم در تئوری و هم در عمل با ایده فروید تفاوت دارد، انحراف
کافی نیست: برای احیای دوگانگی همدلی بین خود و دیگران، باید
پیوندهای جبرانکنندهای دوباره برقرار شود. همانطور که جدیدترین
یافتههای زیستشناسی عصبی نشان میدهد، فضای درمانی، پر از
تعاملات کلامی و غیرکلامی است که توسط فعالیت سمت راست مغز
درمانگر و بیمار تقویت میشود. در نوبت روانکاوی جدید، درمان
کلاسیک گفتاری تبدیل به تمرین شهادت می شود که در آن واقعیت تروما
به دقت بازیابی می شود، همراه با آگاهی جدیدی از تحریفات در
رابطه، به این ترتیب زنجیره تکرار هویت های آسیب زا قطع می شود.
تثبیت سوژه ها در فیلمنامه ای قابل پیش بینی از قربانی و
آزارگر.
از طریق مراحل مناسب، ادغام بخش های شکافته شده خود آسیب دیده به
سوژه اجازه می دهد تا به فراتر از آسیب برسد، جایی که خلاقیت،
ارتباط مجدد اجتماعی و احتمالا بخشش بین خود و دیگری و آشتی بین
گروه ها قابل تصور و تجربه است.
The book combine--for the first time--attachment theory,
regulation attachment therapy, and the intergenerational
transmission of trauma, showing how the clinical therapeutic
process of “going beyond trauma” may result in forgiveness of
past relationships and other reparatory practices in which self
and other, both internal and external, are integrated and
reconnected, opening the subject to creativity and new meaning
in life.
From early relational trauma to abuse and neglect, to massive
social trauma such as war and genocide, the most recent
psychoanalytic theories on trauma highlight the relevance of
attachment on one side and intergenerational transmission of
trauma on the other. The appropriate psychoanalytic treatment
of traumatization of human origin therefore needs to address
the specific relational issues, trying to repair precisely the
connection between self and other, thanks to the clinician’s
active participation in the exchange. Abreaction, we could say
with Ferenczi, whose concept of trauma differs both in theory
and in practice from Freud’s idea, “is not enough”: in order to
restore the empathic dyad between self and other, reparatory
connections need to be re-established in the therapetic space,
filled with both verbal and nonverbal interactions, fostered by
the activity of the right brain of both therapist and patient,
as the most recent neurobiology findings show. In the new
psychoanalytic turn, the classic talking cure becomes a
practice of testimony in which the reality of trauma is
carefully recuperated, together with a new awareness of the
distortions in the relationship, in this way interrupting the
chain of repetition of the traumatic identifications, fixing
the subjects in a predictable script of victim and
persecutor.
Through the appropriate steps, an integration of the split
parts of the traumatized self allows the subject to reach a
beyond-ness of trauma, where creativity, social reconnection
and possibly forgiveness between self and other and
reconciliation between groups can be envisioned and
experienced.