ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Consumerism: As a Way of Life

دانلود کتاب مصرف گرایی: به عنوان یک روش زندگی

Consumerism: As a Way of Life

مشخصات کتاب

Consumerism: As a Way of Life

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0761952152, 9780761952152 
ناشر: SAGE Publications Ltd 
سال نشر: 1998 
تعداد صفحات: 185 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 10 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مصرف گرایی: به عنوان یک روش زندگی: اقتصاد کلان، اقتصاد، کسب و کار و پول، رفتار مصرف کننده، بازاریابی و فروش، کسب و کار و پول، تحقیق، بازاریابی، بازاریابی و فروش، کسب و کار و پول، علوم اجتماعی، مطالعات کودکان، ارتباطات و مطالعات رسانه، مطالعات جرم شناسی، عرف، امداد بلایای طبیعی، مهاجرت و مهاجرت، فولکلور و اساطیر، مطالعات جنسیتی، سالمندان شناسی، تعطیلات، جغرافیای انسانی، کتابداری و علم اطلاعات، زبان شناسی، روش شناسی، مطالعات موزه و موزه شناسی، بشردوستی و خیریه، فرهنگ عامه، پورنوگ



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Consumerism: As a Way of Life به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مصرف گرایی: به عنوان یک روش زندگی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مصرف گرایی: به عنوان یک روش زندگی

این کتاب مقدمه ای بر مبانی تاریخی و نظری مصرف گرایی ارائه می دهد. سپس به بررسی تجربه مصرف در حوزه‌های فضا و مکان، فناوری، مد، موسیقی «محبوب» و ورزش می‌پردازد. در سرتاسر، نویسنده دیدگاهی انتقادی را به موضوع ارائه می‌کند، بنابراین راهنمای قابل اعتماد و محرکی برای یک زمینه پیچیده و چند جانبه ارائه می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book provides an introduction to the historical and theoretical foundations of consumerism. It then moves on to examine the experience of consumption in the areas of space and place, technology, fashion, `popular' music and sport. Throughout, the author brings a critical perspective to bear upon the subject, thus providing a reliable and stimulating guide to a complex and many-sided field.





نظرات کاربران