ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب destressifying: The Real-World Guide to Personal Empowerment, Lasting Fulfillment, and Peace of Mind

دانلود کتاب ناامید کننده: راهنمای دنیای واقعی برای توانمندسازی شخصی، تحقق پایدار و آرامش ذهن

destressifying: The Real-World Guide to Personal Empowerment, Lasting Fulfillment, and Peace of Mind

مشخصات کتاب

destressifying: The Real-World Guide to Personal Empowerment, Lasting Fulfillment, and Peace of Mind

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1401948006, 9781401948009 
ناشر: Hay House, Inc. 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : MOBI (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 839 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب destressifying: The Real-World Guide to Personal Empowerment, Lasting Fulfillment, and Peace of Mind به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ناامید کننده: راهنمای دنیای واقعی برای توانمندسازی شخصی، تحقق پایدار و آرامش ذهن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ناامید کننده: راهنمای دنیای واقعی برای توانمندسازی شخصی، تحقق پایدار و آرامش ذهن


     این خطرناک است. . . شیطانی است . . در هر لحظه از زندگی ما رخنه می کند. این بر روابط ما تأثیر می گذارد، بر بدن فیزیکی ما تأثیر می گذارد، در مکالمات ما تأثیر می گذارد، رفتارهای غیر مغذی را جرقه می زند، و ما را مجبور به انجام کارهایی می کند که هرگز نمی خواهیم انجام دهیم. عفونی است؛ بی امان است . .
     این استرس است!
     همه ما آن را می‌دانیم. همه ما آن را تجربه می کنیم. این شرایط انسانی است - اما از طریق این کتاب، فراتر رفتن از آن را خواهید آموخت.
     با تکیه بر چندین دهه تجربه کار با افراد در شرایط شدید و پرفشار - از جمله رهبران تجاری، ورزشکاران در کلاس جهانی، اعضای ارتش، نیروهای ویژه و آنهایی که در بحران هستند—davidji به شما نشان خواهند داد که چگونه با هر نوع استرسی که زندگی به شما وارد می کند، مقابله کنید. همانطور که او در کتاب برنده جایزه خود رازهای مراقبه از تمرین مدیتیشن ابهام زدایی کرد، در اینجا نیز به شما ابزارهای پیشگیرانه را آموزش می دهد تا راحت تر نفس بکشید، بر احساسات خود مسلط شوید، ارتباط موثرتری برقرار کنید، روابط مغذی بیشتری را پرورش دهید. و در سطح بالاتری انجام شود. داویدجی با علامت تجاری آسان برای درک و سبک نوشتن سرگرم کننده خود، درک شما از استرس را با استفاده از تکنیک های آزمایش شده با زمان تغییر می دهد. علوم پیشرفته؛ دنیای واقعی، کاربردهای عملی؛ و استرس لحظه‌ای را از بین می‌برد.
     نحوه واکنش شما به دنیای اطرافتان، ساختار زندگی شما را تعیین می‌کند—و خواندن استرس عملکرد شما را افزایش می‌دهد. در محل کار، در خانه، و در مواجهه با شگفتی های روزانه. این کتاب به شما این امکان را می دهد که سرعت زندگی را تعیین کنید و شما را به سوی تحقق عمیق تر، توانمندی بیشتر و آرامش واقعی راهنمایی کنید.

توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

     It’s pernicious . . . it’s diabolical . . . it creeps into every moment of our lives. It influences our relationships, impacts our physical body, works its way into our conversations, sparks non-nourishing behaviors, and forces us to do things we’d never want to do. It’s infectious; it’s relentless . . .
     It’s stress!
     We all know it. We all experience it. It’s the human condition—but through this book, you will learn to transcend it.
     Drawing on decades of experience working with individuals in extreme, high-pressure situations—including business leaders, world-class athletes, members of the military, Special Forces, and those in crisis—davidji will show you how to handle any type of stress that life throws at you. Just as he demystified the practice of meditation in his award-winning book Secrets of Meditation, here he will teach you proactive tools to breathe more easily, master your emotions, communicate more effectively, cultivate more nourishing relationships, and perform at a higher level. With his trademark easy-to-understand and entertaining writing style, davidji will transform your understanding of stress using time-tested techniques; cutting-edge science; real-world, practical applications; and in-the-moment stress busters.
     How you respond to the world around you determines the fabric of your life—and one read of destressifying will enhance your performance at work, at home, and in the face of daily surprises. This book will allow you to determine the speed at which life comes at you and guide you to deeper fulfillment, greater empowerment, and true peace of mind.




نظرات کاربران