ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Lost in Cognition: Psychoanalysis and the Cognitive Sciences

دانلود کتاب گمشده در شناخت: روانکاوی و علوم شناختی

Lost in Cognition: Psychoanalysis and the Cognitive Sciences

مشخصات کتاب

Lost in Cognition: Psychoanalysis and the Cognitive Sciences

دسته بندی: روانشناسی
ویرایش: Tra 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1782200886, 9781782200888 
ناشر: Karnac Books 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 189 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 578 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب گمشده در شناخت: روانکاوی و علوم شناختی: روانکاوی، روانشناسی و مشاوره، سلامت، تناسب اندام و رژیم غذایی، علوم اعصاب، مغز و اعصاب، طب داخلی، پزشکی، روانکاوی، روانشناسی، علوم اعصاب، علوم پایه، پزشکی، پزشکی و علوم بهداشتی، جدید، استفاده شده، کتابهای جدید و کاربردی روانشناسی، روانشناسی شناختی، روانشناسی رشد، روانشناسی عصبی، آسیب شناسی روانی، روان درمانی، علوم اجتماعی، کتاب های درسی جدید، مستعمل و اجاره ای، بوتیک تخصصی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Lost in Cognition: Psychoanalysis and the Cognitive Sciences به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب گمشده در شناخت: روانکاوی و علوم شناختی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب گمشده در شناخت: روانکاوی و علوم شناختی

این کتاب به بررسی ادعاهای پارادایم جدید در روانشناسی می پردازد که خود را به عنوان الگویی برای آینده رشته های بالینی مطرح کرده است و از این طریق به دنبال پرداختن به روانکاوی است. این تغییر پارادایم چیست؟ نام آن شناختی- رفتاری است. از کجا آمده است؟ از ایالات متحده.

تا دهه 1960، روانشناسی رفتاری از اعتبار خاصی در ایالات متحده برخوردار بود. بعداً با مخالفت های نوام چامسکی زبان شناس که معتقد بود هیچ روش یادگیری نمی تواند توانایی زبانی را توضیح دهد، رد صلاحیت شد. چامسکی استدلال کرد که این توانایی مطمئناً ذاتی بود و بنابراین او به دنبال یافتن اندام زبان شد. رفتار باید با ماشین شناخت تکمیل می شد، ماشینی که ذاتی بود و با مدل پسا چامسکی مطابقت داشت. حدود سی سال طول کشید تا این رشته خود را با لباس های نو بپوشاند. پیشرفت‌های زیست‌شناسی، عصب‌شناسی و سحابی‌ای که از آنها تحت عنوان علوم اعصاب حاصل شد، بر این تغییر نظارت داشت. تحت نام رفتاری-شناختی، تقلیل جدیدی از تجربه انسانی به یادگیری پدید آمده است.

این کتاب بر اساس روانکاوی جهت گیری لکانی، تز مخالفی را تایید می کند. ناخودآگاه در دسته «یادگیری» قرار نمی گیرد. این چیزی است که در هر فرآیند یادگیری احتمالی وجود ندارد یا مازاد بر آن وجود دارد. این طرز فکری است که هم از یادگیری و هم از آگاهی فارغ است، و این همان چیزی است که در آن زمان عجیب و مفتضح است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book examines the pretensions of the new paradigm in psychology that has put itself forward as the model for the future of the clinical disciplines, thereby seeking to put paid to psychoanalysis. What is this paradigm shift? It goes by the name of cognitive-behaviorism. Where does it come from? From the United States.

Until the nineteen-sixties, behavioral psychology had enjoyed a certain prestige in the US. It was later disqualified by the objections from the linguist Noam Chomsky who held that no learning procedure could ever account for linguistic ability. This ability was surely innate, Chomsky argued, and so he set about hunting out the organ of language. Behavior had to be complemented by a machine for taking cognisance, a machine that was innate and which conformed to the post-Chomskyan model. It took the discipline some thirty years to deck itself out in new clothes. The advances in biology, in neurology, and in the nebula that resulted from them under the neuroscience label, oversaw this change. Under the name of behavioral-cognitivism, a new reduction of human experience to learning has emerged.

Based on the psychoanalysis of Lacanian orientation, this book upholds an opposing thesis. The unconscious does not fall into the “learning” category. It is what is missing from or surplus to any possible learning process. It a mode of thought that is free from both learning and consciousness, and this is what is at once odd and scandalous about it.





نظرات کاربران