ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Innovating Minds: Rethinking Creativity to Inspire Change

دانلود کتاب ذهن های نوآور: بازاندیشی در خلاقیت برای الهام بخشیدن به تغییر

Innovating Minds: Rethinking Creativity to Inspire Change

مشخصات کتاب

Innovating Minds: Rethinking Creativity to Inspire Change

دسته بندی: تفکر خلاقانه
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0199316023 
ناشر: Oxford University Press 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 361 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 10 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Innovating Minds: Rethinking Creativity to Inspire Change به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ذهن های نوآور: بازاندیشی در خلاقیت برای الهام بخشیدن به تغییر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ذهن های نوآور: بازاندیشی در خلاقیت برای الهام بخشیدن به تغییر

رویکردی پیشگامانه و علمی به تفکر خلاق از کارآفرینان گرفته تا معلمان، مهندسان تا هنرمندان، تقریباً همه از خلاقیت بیشتر سود می برند. روش‌های جدید تفکر، ساختن و تخیل پتانسیل ایجاد تغییرات انقلابی در زندگی شخصی و کل جامعه را دارند. و با این حال، علم پشت خلاقیت تا حد زیادی یک رمز و راز باقی مانده است، زیرا افراد کمی از راه هایی که ما می توانیم ایده های خلاقانه و نوآورانه خود را بهینه کنیم، آگاه هستند. ذهن های نوآور: بازاندیشی خلاقیت برای الهام بخشیدن به تغییر دیدگاهی مبتنی بر علم ارائه می دهد که به ما امکان می دهد به اهداف خلاق فردی و جمعی دست یابیم. ویلما کوستال و جاناتان بینکس از تحقیقات گسترده ای از علوم مغز، رفتار و سازمانی استفاده می کنند تا یک "چارچوب تفکر" پنج بخشی منحصر به فرد را ارائه دهند که در آن ایده ها به طور مداوم اصلاح و توسعه می یابند. فراتر از تحقیقات علمی، Innovating Minds چالش‌های خلاقانه روزمره افراد از هر طبقه‌ای را نیز توصیف می‌کند و بینش‌هایی از رقصندگان، دانشمندان، طراحان و معماران ارائه می‌دهد. این کتاب نشان می دهد که خلاقیت از یک فرآیند ایستا دور است. سرشار از احساسات و انگیزه است که شامل تعاملات پویا ذهن، مغز و محیط ما می شود. بر این اساس، خوانندگان را به چالش می کشد تا مطالب آن را از طریق اعلان های فکری، بررسی های متقابل خلاقیت و سایر فعالیت ها به کار گیرند. ذهن های نوآور، پر جنب و جوش و جذاب، رویکردی منحصر به فرد را برای به کارگیری ایده های خلاقانه و عملی کردن آن ها نشان می دهد. این یک کاوش شگفت انگیز از علم خلاقیت همراه با منابع جدید و ارزشمند برای تبدیل شدن به متفکران و انجام دهندگان نوآورتر است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

A groundbreaking, scientific approach to creative thinking From entrepreneurs to teachers, engineers to artists, almost everyone stands to benefit from becoming more creative. New ways of thinking, making, and imagining have the potential to bring about revolutionary changes to both our personal lives and society as a whole. And yet, the science behind creativity has largely remained a mystery, with few people aware of the ways we can optimize our own creative and innovative ideas. Innovating Minds: Rethinking Creativity To Inspire Change offers a perspective, grounded in science, that allows us to achieve both individual and collective creative goals. Wilma Koutstaal and Jonathan Binks draw upon extensive research from brain, behavioral, and organizational sciences to present a unique five-part "thinking framework" in which ideas are continually refined and developed. Beyond scientific research, Innovating Minds also describes the everyday creative challenges of people from all walks of life, offering insights from dancers, scientists, designers, and architects. The book shows that creativity is far from a static process; it is steeped with emotion and motivation, involving the dynamic interactions of our minds, brains, and environments. Accordingly, it challenges readers to put its material into use through thinking prompts, creativity cross-checks, and other activities. Vibrant and engaging, Innovating Minds reveals a unique approach to harnessing creative ideas and putting them into action. It offers a fascinating exploration of the science of creativity along with new and valuable resources for becoming more innovative thinkers and doers.





نظرات کاربران