دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Adouane. Lounis
سری:
ISBN (شابک) : 9781498715591, 1498715591
ناشر: CRC Press
سال نشر: 2016
تعداد صفحات: 256
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 513 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Autonomous vehicle navigation : from behavioral to hybrid multi-controller architectures به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب ناوبری خودروی خودمختار: از معماری های رفتاری تا ترکیبی چند کنترلر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
بهبود ایمنی، انعطاف پذیری و قابلیت اطمینان ناوبری خودکار در
محیط های پیچیده. مسیریابی خودکار خودرو: از معماری چند کنترلی
رفتاری تا ترکیبی، استفاده از معماریهای چند کنترلکننده را در
ناوبری ربات کاملاً خودمختار حتی در محیطهای بسیار پویا و به هم
ریخته بررسی میکند. این کتاب برای محققان و دانشجویان فارغ
التحصیل درگیر در رباتیک سیار و به طور کامل ناوبری خودروی خودمختار، تکنیک
ها و مفاهیم جدیدی را ارائه می دهد که به وظایف پیچیده ربات های
متحرک می پردازد. نویسنده توسعه کنترلکنندههای ابتدایی قابل
اعتماد را بررسی میکند و مکانیسمهایی را برای مدیریت تعامل این
معماریهای چند کنترلکننده در حالی که به محدودیتهای مختلف و
افزایش معیارها/معیارهای مرتبط با ایمنی، انعطافپذیری و قابلیت
اطمینان معماریهای کنترل پیشنهادی میپردازد، پیشنهاد میکند. او
مدلسازی وظایف فرعی، اجتناب از موانع قابل اعتماد، قوانین کنترل
پایدار مناسب برای رسیدن/ردیابی به هدف، برنامهریزی کوتاهمدت و
بلندمدت مسیر/نقطه بین راه، ناوبری از طریق ایستگاههای بین راهی
متوالی، و کنترل مشارکتی و تعامل گروهی از روباتهای متحرک را
پوشش میدهد. وبسایت نویسنده کد منبع MATLAB® و Simulink® از
رویههای اصلی مربوط به مدلسازی، برنامهریزی و کنترل رباتهای
متحرک را ارائه میکند. همچنین شامل فیلم هایی است که شبیه سازی
ها و آزمایش های اصلی ارائه شده در متن را نشان می دهد. علاوه بر
ساختار انعطاف پذیر و از پایین به بالا، معماری های چند کنترلر را
می توان به طور رسمی برای دستیابی به ناوبری قابل اعتماد در محیط
های پیچیده تجزیه و تحلیل کرد. این کتاب معماریهای کنترلی
نوآورانهای را نشان میدهد که میتوانند به ناوبری خودرو کاملاً
مستقل در این موقعیتهای چالش برانگیز منجر شوند.
بیشتر
بخوانید... div>
چکیده: بهبود ایمنی، انعطافپذیری و قابلیت اطمینان ناوبری خودکار
در محیطهای پیچیده. مسیریابی خودکار خودرو: از معماری چند کنترلی
رفتاری تا ترکیبی، استفاده از معماریهای چند کنترلکننده را در
ناوبری ربات کاملاً خودمختار حتی در محیطهای بسیار پویا و به هم
ریخته بررسی میکند. این کتاب که برای محققان و دانشجویان فارغ
التحصیل درگیر در رباتیک متحرک و ناوبری کاملاً خودمختار وسایل
نقلیه در دسترس است، تکنیکها و مفاهیم جدیدی را ارائه میکند که
به وظایف پیچیده رباتهای متحرک مختلف میپردازد. نویسنده توسعه
کنترلکنندههای ابتدایی قابل اعتماد را بررسی میکند و
مکانیسمهایی را برای مدیریت تعامل این معماریهای چند
کنترلکننده در حالی که به محدودیتهای مختلف و افزایش
معیارها/معیارهای مرتبط با ایمنی، انعطافپذیری و قابلیت اطمینان
معماریهای کنترل پیشنهادی میپردازد، پیشنهاد میکند. او
مدلسازی وظایف فرعی، اجتناب از موانع قابل اعتماد، قوانین کنترل
پایدار مناسب برای رسیدن/ردیابی به هدف، برنامهریزی کوتاهمدت و
بلندمدت مسیر/نقطه بین راه، ناوبری از طریق ایستگاههای بین راهی
متوالی، و کنترل مشارکتی و تعامل گروهی از روباتهای متحرک را
پوشش میدهد. وبسایت نویسنده کد منبع MATLAB® و Simulink® از
رویههای اصلی مربوط به مدلسازی، برنامهریزی و کنترل رباتهای
متحرک را ارائه میکند. همچنین شامل فیلم هایی است که شبیه سازی
ها و آزمایش های اصلی ارائه شده در متن را نشان می دهد. علاوه بر
ساختار انعطاف پذیر و از پایین به بالا، معماری های چند کنترلر را
می توان به طور رسمی برای دستیابی به ناوبری قابل اعتماد در محیط
های پیچیده تجزیه و تحلیل کرد. این کتاب معماریهای کنترلی
نوآورانهای را نشان میدهد که میتوانند به ناوبری خودرو کاملاً
مستقل در این موقعیتهای چالشبرانگیز منجر شوند.
Improve the Safety, Flexibility, and Reliability of Autonomous
Navigation in Complex Environments. Autonomous Vehicle
Navigation: From Behavioral to Hybrid Multi-Controller
Architectures explores the use of multi-controller
architectures in fully autonomous robot navigation—even in
highly dynamic and cluttered environments. Accessible to
researchers and graduate students involved in mobile robotics
and fully autonomous vehicle navigation,
the book presents novel techniques and concepts that address
different complex mobile robot tasks. The author examines the
development of reliable elementary controllers and proposes
mechanisms to manage the interaction of these multi-controller
architectures while addressing different constraints and
enhancing metrics/criteria linked to the safety, flexibility,
and reliability of the proposed control architectures. He
covers the modeling of subtasks, reliable obstacle avoidance,
appropriate stable control laws for target reaching/tracking,
short- and long-term trajectory/waypoint planning, navigation
through sequential waypoints, and the cooperative control and
interaction of a group of mobile robots. The author’s website
provides MATLAB® and Simulink® source code of the main
procedures related to the task modeling, planning, and control
of mobile robots. It also includes videos showing the main
simulations and experiments given in the text. In addition to
flexible and bottom-up construction, multi-controller
architectures can be formally analyzed to achieve reliable
navigation in complex environments. This book reveals
innovative control architectures that can lead to fully
autonomous vehicle navigation in these challenging
situations. Read
more...
Abstract: Improve the Safety, Flexibility, and Reliability of
Autonomous Navigation in Complex Environments. Autonomous
Vehicle Navigation: From Behavioral to Hybrid Multi-Controller
Architectures explores the use of multi-controller
architectures in fully autonomous robot navigation—even in
highly dynamic and cluttered environments. Accessible to
researchers and graduate students involved in mobile robotics
and fully autonomous vehicle navigation, the book presents
novel techniques and concepts that address different complex
mobile robot tasks. The author examines the development of
reliable elementary controllers and proposes mechanisms to
manage the interaction of these multi-controller architectures
while addressing different constraints and enhancing
metrics/criteria linked to the safety, flexibility, and
reliability of the proposed control architectures. He covers
the modeling of subtasks, reliable obstacle avoidance,
appropriate stable control laws for target reaching/tracking,
short- and long-term trajectory/waypoint planning, navigation
through sequential waypoints, and the cooperative control and
interaction of a group of mobile robots. The author’s website
provides MATLAB® and Simulink® source code of the main
procedures related to the task modeling, planning, and control
of mobile robots. It also includes videos showing the main
simulations and experiments given in the text. In addition to
flexible and bottom-up construction, multi-controller
architectures can be formally analyzed to achieve reliable
navigation in complex environments. This book reveals
innovative control architectures that can lead to fully
autonomous vehicle navigation in these challenging situations
Content: Chapter 1. Global concepts/challenges related to the control of intelligent mobile robots --
chapter 2. Autonomous navigation in cluttered environments --
chapter 3. Hybrid[subscript CD](continuous/discrete) multi-controller architectures --
chapter 4. Hybrid[subscript RC] (reactive/cognitive) and homogeneous control architecture based on PELC --
chapter 5. Flexible and reliable autonomous vehicle navigation using optimal waypoints configuration --
chapter 6. Cooperative control of multi-robot systems.