ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Lean manufacturing : a plant floor guide

دانلود کتاب تولید ناب: راهنمای کف کارخانه

Lean manufacturing : a plant floor guide

مشخصات کتاب

Lean manufacturing : a plant floor guide

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780872635258, 0872635252 
ناشر: Society of Manufacturing Engineers 
سال نشر: 2001 
تعداد صفحات: 433 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 12 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Lean manufacturing : a plant floor guide به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تولید ناب: راهنمای کف کارخانه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تولید ناب: راهنمای کف کارخانه

این کتاب یک نمای کلی و منطقی خاص برای ابتکار عمل شما ارائه می دهد. این یک مرجع آسان برای هضم به جنبه هایی از لاغری است که ممکن است شما درباره آنها نمی دانستید. این یک جعبه ابزار مجازی از اطلاعات است که می تواند به راحتی در زمین کارخانه مورد استفاده قرار گیرد. این خوانندگان را به سفری جامع و «سطح خیابان» از طریق کل فرآیند اجرای ناب می برد. این یک مرجع آسان برای هضم اصول و فرآیندهای ناب است که برای یک تبدیل ناب موفق در هر گیاهی حیاتی هستند. اطلاعات این کتاب را می توان به راحتی در زمین کارخانه مورد استفاده قرار داد. فصل‌های خاص در نقشه‌برداری جریان ارزش، استقرار سیاست، فرآیند اجرای پنج مرحله‌ای، و حل مسئله، مفاهیم را با رویکردی عمل‌گرایانه متبلور می‌کنند. علاوه بر این، فصل پیاده‌سازی براون‌فیلد برای هر کسی که به تغییر ناب از تولید انبوه سنتی فکر می‌کند، خواندنی است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book provides an overview and a specific rationale for your initiative. It is an easy-to-digest reference to aspects of lean that you may not have known about. It's a virtual toolbox of information that can be readily put to use on the plant floor. It takes readers on a comprehensive, 'street-level' journey through the entire lean implementation process. It is an easy-to-digest reference of lean fundamentals and processes that are mission-critical to a successful lean transformation in any plant. The information in this book can be readily put to use on the plant floor. Specific chapters on mapping the value stream, policy deployment, the five-phase implementation process, and problem-solving crystallize concepts with a pragmatic approach. In addition, the brownfield implementation chapter is a must-read for anyone contemplating a lean changeover from traditional mass production.





نظرات کاربران