دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: Ninth Edition
نویسندگان: Michael Armstrong
سری:
ISBN (شابک) : 0749471549, 9780749471545
ناشر: Kogan Page
سال نشر: 2014
تعداد صفحات: 384
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب How to be an Even Better Manager: A Complete A-Z of Proven Techniques and Essential Skills به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب چگونه یک مدیر حتی بهتر هم باشیم: A-Z کاملی از تکنیک های اثبات شده و مهارت های اساسی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این نسخه نهم چگونه یک مدیر حتی بهتر شویم بیش از 60 موضوع اساسی را در سه حوزه کلیدی که هر مدیری باید در آنها شایستگی داشته باشد را پوشش می دهد: مدیریت افراد. مدیریت فعالیت ها و فرآیندها؛ و مدیریت و توسعه خود را انجام دهید.
این کتاب به طور کامل بازبینی و به روز شده است، با ده فصل جدید که مشاوره به موقع در مورد موضوعاتی مانند مربیگری، توسعه هوش هیجانی، نوآوری و استفاده موثر از نسبت های مالی و ترازنامه ارائه می دهد، این کتاب راهنمای ارزشمندی است. برای مدیران فعلی و مشتاق چگونه یک مدیر حتی بهتر باشیم دستورالعمل های درستی را ارائه می دهد که به مدیران کمک می کند تا پایگاه گسترده ای از مهارت ها و دانش مدیریتی را توسعه دهند.
حتی باتجربه ترین مدیر نیز باید در جریان اخبار جدید باشد. پیشرفتها و شایستگیهای ضروری را بررسی کنید، بنابراین این نسخه جدید همچنان مرجع ارزشمندی خواهد بود.
This ninth edition of How to be an Even Better Manager covers over 60 essential topics across the three key areas in which any manager needs to be competent: managing people; managing activities and processes; and managing and developing yourself.
Thoroughly revised and updated, with ten new chapters providing timely advice on topics such as coaching, developing emotional intelligence, innovating and effectively using financial ratios and balance sheets, this is an invaluable handbook for current and aspiring managers. How to be an Even Better Manager provides sound guidelines that will help managers to develop a broad base of managerial skills and knowledge.
Even the most experienced manager needs to keep abreast of new developments and brush up on essential competencies, so this new edition will continue to be a valuable reference.
Content: Contents
Foreword to the ninth edition
Preface
Introduction
Chapter One How to be a better manager
General management
Chapter Two How to achieve continuous improvement
Chapter Three How to improve organizational capability
Chapter Four How to manage corporate culture
Chapter Five How to benchmark
Chapter Six How to delight customers
Business and financial management
Chapter Seven How to be businesslike
Chapter Eight How to make a business case
Chapter Nine How to prepare a business plan
Chapter Ten How to conduct business model innovation
Chapter Eleven How to budget. Chapter Twelve How to cut costsChapter Thirteen How to read a balance sheet
Chapter Fourteen How to use financial ratios
Managing people
Chapter Fifteen How to develop people
Chapter Sixteen How to coach
Chapter Seventeen How to handle people problems
Chapter Eighteen How to be a better leader
Chapter Nineteen How to herd cats
Chapter Twenty How to motivate people
Chapter Twenty-one How to persuade
Chapter Twenty-two How to empower
Chapter Twenty-three How to enhance engagement
Chapter Twenty-four How to run a meeting
Chapter Twenty-five How to be an effective member of a meeting. Management skillsChapter Twenty-six How to communicate
Chapter Twenty-seven How to control
Chapter Twenty-eight How to coordinate
Chapter Twenty-nine How to delegate
Chapter Thirty How to make things happen
Chapter Thirty-one How to manage your boss
Chapter Thirty-two How to manage change
Chapter Thirty-three How to manage conflict
Chapter Thirty-four How to manage a crisis
Chapter Thirty-five How to manage performance
Chapter Thirty-six How to set objectives
Chapter Thirty-seven How to manage projects
Chapter Thirty-eight How to manage risk. Chapter Thirty-nine How to manage stressChapter Forty How to manage time
Chapter Forty-one How to negotiate
Chapter Forty-two How to organize
Chapter Forty-three How to plan and prioritize
Chapter Forty-four How to deal with office politics
Personal skills
Chapter Forty-five How to assess your own performance
Chapter Forty-six How to get on
Chapter Forty-seven How to develop your emotional intelligence
Chapter Forty-eight How to be confident
Chapter Forty-nine How to be assertive
Chapter Fifty How to be decisive
Chapter Fifty-one How to solve problems. Chapter Fifty-two How to be both efficient and effectiveChapter Fifty-three How to be creative
Chapter Fifty-four How to innovate
Chapter Fifty-five How to interview
Chapter Fifty-six How to be interviewed
Chapter Fifty-seven How to listen
Chapter Fifty-eight How to make effective presentations
Chapter Fifty-nine How to write reports
Chapter Sixty How to network
Chapter Sixty-one How to be strategic
Chapter Sixty-two How to think clearly
Chapter Sixty-three How to troubleshoot
Chapter Sixty-four How to recover from setbacks. Chapter Sixty-five How things go wrong and how to put them right.