ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Traces and determinants of pseudodifferential operators

دانلود کتاب ردیابی ها و عوامل تعیین کننده عملگرهای شبه دیفرانسیل

Traces and determinants of pseudodifferential operators

مشخصات کتاب

Traces and determinants of pseudodifferential operators

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Oxford mathematical monographs 
ISBN (شابک) : 0198568363, 9780198568360 
ناشر: Oxford University Press 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 589 
زبان: English 
فرمت فایل : DJVU (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Traces and determinants of pseudodifferential operators به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ردیابی ها و عوامل تعیین کننده عملگرهای شبه دیفرانسیل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ردیابی ها و عوامل تعیین کننده عملگرهای شبه دیفرانسیل

توابع ردیابی و تعیین کننده در جبر اپراتورها ابزاری برای ساختن متغیرها در آنالیز، توپولوژی، هندسه دیفرانسیل، نظریه اعداد تحلیلی و نظریه میدان کوانتومی فراهم می‌کنند. تحولات متعاقب پیرامون چنین متغیرهایی منجر به پیشرفت های قابل توجهی هم در ریاضیات محض و هم در فیزیک نظری شده است. از آنجایی که ابزارهای اساسی نظریه ردیابی به خوبی درک شده اند و ساختارهای کلی روشن ظاهر شده اند، بنابراین نیاز به متون تخصصی که اصول نظری اساسی و تکنیک های محاسباتی را توضیح می دهند، به طور فزاینده ای ضروری شده است.

ارائه شرح وسیعی از نظریه ردیابی ها و عوامل تعیین کننده در جبرهای عملگرهای دیفرانسیل و شبه دیفرانسیل بر روی منیفولدهای فشرده، این متن اولین متنی است که به طور کلی به نظریه ردیابی می پردازد، که تعدادی از کاربردهای اصلی را در بر می گیرد و با محاسبات خاصی پشتیبان می شود که به تفصیل این موارد را بیان می کند. و پیچ و مهره های نظریه پایه. هم رویکرد ریز تحلیلی به ردیابی‌ها و عوامل تعیین‌کننده از طریق نظریه عملگر شبه دیفرانسیل و هم رویکرد محاسباتی بیشتر که توسط برنامه‌های کاربردی در آنالیز هندسی هدایت می‌شود، در یک چارچوب کلی توسعه یافته‌اند که برای ریاضی‌دانان و فیزیکدانان در تعدادی از زمینه‌های مختلف مورد توجه خواهد بود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Trace and determinant functionals on operator algebras provide a means of constructing invariants in analysis, topology, differential geometry, analytic number theory, and quantum field theory. The consequent developments around such invariants have led to significant advances both in pure mathematics and theoretical physics. As the fundamental tools of trace theory have become well understood and clear general structures have emerged, so the need for specialist texts which explain the basic theoretical principles and computational techniques has become increasingly urgent.

Providing a broad account of the theory of traces and determinants on algebras of differential and pseudodifferential operators over compact manifolds, this text is the first to deal with trace theory in general, encompassing a number of the principle applications and backed up by specific computations which set out in detail the nuts-and-bolts of the basic theory. Both the microanalytic approach to traces and determinants via pseudodifferential operator theory and the more computational approach directed by applications in geometric analysis, are developed in a general framework that will be of interest to mathematicians and physicists in a number of different fields.



فهرست مطالب

Content: 1. Traces --
2. Determinants --
3. Computations, transition formulae, and the local index formula --
4. Pseudodifferential operator trace formulae --
5. Geometric families of pseudodifferential operators and determinant line bundles.




نظرات کاربران