ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Altmetrics for information professionals : past, present and future

دانلود کتاب Altmetrics برای متخصصان اطلاعات: گذشته، حال و آینده

Altmetrics for information professionals : past, present and future

مشخصات کتاب

Altmetrics for information professionals : past, present and future

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Chandos information professional series 
ISBN (شابک) : 0081002734, 0081002777 
ناشر: Chandos Publishing 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 162 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Altmetrics for information professionals : past, present and future به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب Altmetrics برای متخصصان اطلاعات: گذشته، حال و آینده نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب Altmetrics برای متخصصان اطلاعات: گذشته، حال و آینده



هدف هر ارزیابی پژوهشی، ارزیابی ارزش یا کیفیت تحقیق در مقایسه با سایر تحقیقات است. از آنجایی که کیفیت بسیار ذهنی است و اندازه گیری آن دشوار است، استنادها به عنوان یک پروکسی استفاده می شوند. استنادها بخش مهمی از ارتباطات علمی و جزء مهمی از ارزیابی پژوهش هستند، با این فرض که آثار پراستناد بر کار بسیاری از محققان دیگر تأثیر گذاشته است و از این رو ارزش بیشتری دارد. اخیراً شاهدیم که منابع داده آنلاین جدیدی برای این منظور مورد تحقیق قرار گرفته اند و ایده های مخربی با قدرت تغییر ارزیابی تحقیق و شاید حتی علم به طور کلی متولد شده اند. Altmetrics حوزه تحقیقاتی جدیدی است که پتانسیل این منبع داده های جدید را به عنوان شاخص هایی از تأثیری که تحقیقات بر جامعه علمی و فراتر از آن گذاشته است، و در نتیجه احتمالاً به عنوان شاخص هایی از تأثیر اجتماعی تحقیق بررسی می کند. . این کتاب برخی از این منابع داده‌های جدید، یافته‌های تحقیقات آلتمتریکس قبلی، و ایده‌های مخربی را که ممکن است ارتباطات علمی را به طور اساسی تغییر دهد، ارائه می‌کند.

  • برخی از ایده‌ها و نوآوری‌های کلیدی در تحقیقات قبلی را ارائه می‌کند. سیر تکاملی را از کتاب سنجی به وب سنجی انجام داده اند و با ظهور رسانه های اجتماعی به آلتمتریکس
  • درباره کاستی ها و مشکلات کتاب سنجی در ارزیابی تحقیقات و پتانسیل آلت متریک برای غلبه بر برخی از این کاستی ها بحث می شود
  • برخی از مهم‌ترین منابع داده آلتمتریکس، تجمیع‌کننده‌ها، و ذینفعان مختلف را ارائه می‌کند
  • تحقیقات فعلی را در مورد آلتمتریکس بررسی می‌کند و روندهای احتمالی آینده را مورد بحث قرار می‌دهد
  • روشی برای اندازه‌گیری و تجمیع آلمتریک‌ها با توجه به سطح تأثیر یا نوع تأثیری که نشان می‌دهند ارائه می‌کند

توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The goal of any research assessment is to evaluate the value or quality of the research in comparison to other research. As quality is highly subjective and difficult to measure, citations are used as a proxy. Citations are an important part of scholarly communication and a significant component of research evaluation, with the assumption being that highly cited work has influenced the work of many other researchers and hence it is more valuable. Recently we have seen new online data sources being researched for this purpose and disruptive ideas with the power to change research assessment, and perhaps even science as a whole, have been born. Altmetrics is the new research area that investigates the potential of these new data source as indicators of the impact that research has made on the scientific community and beyond, and thus possibly also as indicators of the societal impact of research. This book will present some of these new data sources, findings from earlier altmetrics research, and the disruptive ideas that may radically change scholarly communication.

  • Presents some of the key ideas and innovations in earlier research that have been driving the evolution from bibliometrics to webometrics, and with the advent of social media to altmetrics
  • Discusses the shortcomings and pitfalls of bibliometrics in research evaluation and the potential of altmetrics to overcome some of these shortcomings
  • Presents some of the most important data sources of altmetrics, the aggregators, and the different stakeholders
  • Reviews current research about altmetrics and discusses possible future trends
  • Presents a way to measure and aggregate altmetrics according to the level of impact or type of impact they represent


فهرست مطالب

Content: 
Front Matter,Copyright,Dedication,About the AuthorEntitled to full textIntroduction, Pages 1-7
1 - The Past, Pages 9-54
2 - The Present, Pages 55-104
3 - The Future, Pages 105-129
References, Pages 131-153
Index, Pages 155-159




نظرات کاربران