دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Cisse. Sarah
سری: Chandos information professional series
ISBN (شابک) : 0081001932, 0081002408
ناشر: Chandos Publishing is an imprint of Elsevier
سال نشر: 2016
تعداد صفحات: 153
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 1 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب The fortuitous teacher : a guide to successful one-shot library instruction به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب معلم اتفاقی: راهنمایی برای آموزش موفق کتابخانه ای تک شات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
معلم تصادفی: راهنمای دستورالعمل موفقیت آمیز کتابخانه تک شات درباره چگونگی تبدیل شدن کتابداران به معلمان تصادفی در محیط دانشگاهی دانشگاهی بحث می کند. نحوه آماده سازی کتابداران توسط برنامه های MILS برای تدریس را پوشش می دهد، ویژگی های معمول معلمان را با کتابداران مقایسه می کند، و تاکتیک هایی را در مورد چگونگی یادگیری مهارت های تدریس موثر در محل کار ارائه می دهد. علاوه بر این، خوانندگان در مورد تاریخچه آموزش کتابخانه، انواع مختلف آموزش کتابخانه، و پویایی آموزش کتابخانه ای یکباره، فرهنگ کلاس درس، پذیرش اعضای هیئت علمی، و همکاری اطلاعات خواهند یافت.
The Fortuitous Teacher: A Guide to Successful One-Shot Library Instruction discusses how librarians have become accidental teachers in the academic university setting. It covers how (if at all) librarians are prepared by MILS programs to teach, compares typical characteristics of teachers versus librarians, and presents tactics on how to learn effective teaching skills on the job. In addition, readers will learn about the history of library instruction, the different types of library instruction, and the dynamics of one-shot library instruction, classroom culture, faculty buy-in, and collaboration.
Content:
Series Page,Front Matter,Copyright,Dedication,About the Author,PrefaceEntitled to full textChapter 1 - The Academic Librarian as Teacher, Pages 1-29
Chapter 2 - Academic Library Instruction, Pages 31-59
Chapter 3 - Gaining Faculty Buy-in, Pages 61-88
Chapter 4 - Assessing Classroom Dynamics, Pages 89-117
Chapter 5 - Practical Tips for Successful One-Shot Instruction, Pages 119-143
Conclusion, Page 145
Index, Pages 147-151