ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Valuation : theories and concepts

دانلود کتاب ارزش گذاری: نظریه ها و مفاهیم

Valuation : theories and concepts

مشخصات کتاب

Valuation : theories and concepts

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0128023031, 0128025433 
ناشر: Academic Press is an imprint of Elsevier 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 487 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Valuation : theories and concepts به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ارزش گذاری: نظریه ها و مفاهیم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ارزش گذاری: نظریه ها و مفاهیم



ارزش‌گذاری: نظریه‌ها و مفاهیم درک چگونگی ارزش‌گذاری شرکت‌هایی را که از روش‌های حسابداری غیراستاندارد استفاده می‌کنند، به ویژه شرکت‌هایی در بازارهای نوظهور و آنهایی که به گزینه‌های متنوع‌تری نسبت به متون استاندارد نیاز دارند، ارائه می‌دهد.

این کتاب دیدگاهی گسترده‌تر و جامع‌تر را ارائه می‌دهد که کاملاً برای شرکت‌ها و بازارهای جهانی مناسب است. با تأکید بر موارد ارزش گذاری، از جمله ارزش گذاری ادغام و اکتساب، به این انتظار فزاینده پاسخ می دهد که دانشجویان و متخصصان باید دیدگاه های جامعی بر اساس تحقیقات کامل و کتابخانه ای از نظریه های ارزش گذاری ایجاد کنند.

خوانندگان درک بهتری از توسعه تحلیل‌های کامل، از جمله تحلیل روند پارامترهای مالی، تجزیه و تحلیل نسبت، و دیدگاه‌های متفاوت در مورد ارزش‌گذاری و ابتکارات استراتژیک به دست خواهند آورد. مطالعات موردی شامل عملکرد بازار سهام و هم افزایی است و ارزش ذاتی شرکت با قیمت پیشنهادی مقایسه می شود. علاوه بر این، مجموعه‌های کامل داده‌ها برای هر فصل به‌صورت آنلاین در دسترس است.

  • درکی درباره نحوه ارزش‌گذاری شرکت‌هایی که از روش‌های حسابداری غیراستاندارد استفاده می‌کنند، به ویژه شرکت‌هایی در بازارهای نوظهور ارائه می‌دهد
  • به خوانندگان این امکان را می دهد که ارزش ذاتی شرکت را با قیمت پیشنهادی مقایسه کنند
  • تکنیک های مختلف ارزش گذاری را به نمایش می گذارد و جزئیات مربوط به مدیریت هر بخش از فرآیند ارزش گذاری را ارائه می دهد
  • هر مورد. دارای داده‌ها در صفحات گسترده اکسل برای همه شرکت‌ها، و مجموعه داده‌های هر فصل به صورت آنلاین در دسترس هستند

توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Valuation: Theories and Concepts provides an understanding on how to value companies that employ non-standard accounting procedures, particularly companies in emerging markets and those that require a wider variety of options than standard texts provide.

The book offers a broader, more holistic perspective that is perfectly suited to companies and worldwide markets. By emphasizing cases on valuation, including mergers and acquisition valuation, it responds to the growing expectation that students and professionals must generate comprehensive perspectives based on thorough investigations and a library of valuation theories.

Readers will gain a better understanding of the development of complete analyses, including trend analysis of financial parameters, ratio analysis, and differing perspectives on valuation and strategic initiatives. Case studies include stock market performance and synergies and the intrinsic value of the firm are compared with offer price. In addition, full data sets for each chapter are available online.

  • Provides an understanding on how to value companies that employ non-standard accounting procedures, particularly companies in emerging markets
  • Gives readers the ability to compare the intrinsic value of the firm with the offer price
  • Showcases a variety of valuation techniques and provides details about handling each part of the valuation process
  • Each case has data in excel spreadsheets for all companies, and data sets for each chapter are available online


فهرست مطالب

Content: 
Front-matter,Copyright,Dedication,Preface,AcknowledgmentsEntitled to full textPart I: Theories and Concepts1 - Perspectives on value and valuation, Pages 3-46
2 - Risk and return, Pages 47-72
3 - Efficient capital markets and its implications, Pages 73-91
4 - Estimation of cost of capital, Pages 93-118
5 - Principles of cash flow estimation, Pages 119-143
6 - Discounted cash flow valuation models, Pages 145-185
7 - Relative valuation, Pages 187-204
8 - Mergers and acquisition valuation, Pages 205-225
9 - Real options valuation, Pages 227-236
10 - Valuation of different industry sectors, Pages 237-254
11 - Valuation issues, Pages 255-261
12 - Valuation of Walmart, Pages 265-289
13 - Valuation of Tata Motors, Pages 291-305
14 - Valuation of Samsung Electronics, Pages 307-331
15 - Valuation of Industrial and Commercial Bank of China (ICBC), Pages 333-347
16 - Valuation of Gazprom, Pages 349-362
17 - Valuation of Singapore airlines, Pages 363-376
18 - Wells Fargo, Pages 377-385
19 - Valuation of China life insurance, Pages 387-395
20 - Valuation of Franklin resources, Pages 397-408
21 - Valuation of Pfizer, Pages 409-428
22 - Google’s acquisition of Motorola—a valuation perspective*, Pages 431-453
23 - HP Compaq merger—valuation, Pages 455-461
24 - Tata’s acquisition of Corus—a valuation analysis, Pages 463-471
Glossary, Pages 473-478
Index, Pages 479-499




نظرات کاربران