ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب WJ IV clinical use and interpretation : scientist-practitioner perspectives

دانلود کتاب استفاده و تفسیر بالینی WJ IV: دیدگاه‌های دانشمند-پزشک

WJ IV clinical use and interpretation : scientist-practitioner perspectives

مشخصات کتاب

WJ IV clinical use and interpretation : scientist-practitioner perspectives

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری: Practical Resources for the Mental Health Professional 
ISBN (شابک) : 0128020768, 0128021101 
ناشر: Elsevier Ltd, Academic Press 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 425 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 12 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب WJ IV clinical use and interpretation : scientist-practitioner perspectives به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب استفاده و تفسیر بالینی WJ IV: دیدگاه‌های دانشمند-پزشک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب استفاده و تفسیر بالینی WJ IV: دیدگاه‌های دانشمند-پزشک



استفاده و تفسیر بالینی WJ IV: دیدگاه‌های دانشمند-پزشک استفاده بالینی و اطلاعات تفسیری را برای پزشکان بالینی با استفاده از وودکاک-جانسون، ویرایش چهارم (WJ IV) فراهم می‌کند. این کتاب در مورد چگونگی سازماندهی باتری های زبان شناختی، موفقیت و شفاهی، توصیف محتوای خاص آنها، بررسی مختصری از ویژگی های روان سنجی آنها، و بهترین شیوه ها در تفسیر نمرات در WJ IV بحث می کند.

پوشش شامل اعتبار پیش‌بینی عوامل درجه پایین‌تر و اطلاعات بالینی است که می‌توان از 60 خرده‌آزمون آن استخراج کرد. بخش دوم این کتاب کاربرد بالینی و تشخیصی WJ IV با کودکان خردسال را برای تشخیص ناتوانی‌های یادگیری در سنین مدرسه و جمعیت بزرگسال و برای شناسایی افراد با استعداد و با استعداد شرح می‌دهد.

علاوه بر این، این کتاب در مورد استفاده از WJ IV با افرادی بحث می‌کند که زمینه‌های فرهنگ و زبانشان با افرادی که بومی انگلیسی زبان هستند و در فرهنگ رایج ایالات متحده متولد و بزرگ شده‌اند، متفاوت است.

  • سازماندهی و محتوای هر سه باتری را در WJ-IV مورد بحث قرار می‌دهد
  • بهترین شیوه‌ها را برای تفسیر امتیاز بررسی می‌کند
  • ویژگی‌های روان‌سنجی و اعتبار پیش‌بینی را پوشش می‌دهد
  • اطلاعات بالینی قابل استخراج از 60 خرده آزمون را بررسی می کند
  • شامل ابزار تشخیصی برای ناتوانی های یادگیری، استعدادها و جمعیت های غیر انگلیسی زبان

توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

WJ IV Clinical Use and Interpretation: Scientist-Practitioner Perspectives provides clinical use and interpretive information for clinical practitioners using the Woodcock-Johnson, Fourth Edition (WJ IV). The book discusses how the cognitive, achievement, and oral language batteries are organized, a description of their specific content, a brief review of their psychometric properties, and best practices in interpreting scores on the WJ IV.

Coverage includes the predictive validity of its lower order factors and the clinical information that can be derived from its 60 individual subtests. Part II of this book describes the clinical and diagnostic utility of the WJ IV with young children for diagnosing learning disabilities in both school age and adult populations, and for identifying gifted and talented individuals.

Additionally, the book discusses the use of the WJ IV with individuals whose culture and language backgrounds differ from those who are native English speakers and who were born and raised in mainstream US culture.

  • Discusses the organization and content of all three batteries in the WJ-IV
  • Reviews best practices for score interpretation
  • Covers psychometric properties and predictive validity
  • Explores clinical information that can be extracted from 60 individual subtests
  • Includes diagnostic utility for learning disabilities, giftedness, and non-English speaking populations


فهرست مطالب

Content: 
Front-matter,Copyright,List of Contributors,PrefaceEntitled to full textChapter 1 - Overview of the Woodcock-Johnson IV: Organization, Content, and Psychometric Properties, Pages 1-30, Yi Ding, Vincent C. Alfonso
Chapter 2 - Clinical Interpretation of the Woodcock–Johnson IV Tests of Cognitive Abilities, Academic Achievement, and Oral Language, Pages 31-64, Ron Dumont, John O. Willis, Robert Walrath
Chapter 3 - A Special Validity Study of the Woodcock–Johnson IV: Acting on Evidence for Specific Abilities, Pages 65-106, Christopher R. Niileksela, Matthew R. Reynolds, Timothy Z. Keith, Kevin S. McGrew
Chapter 4 - Woodcock–Johnson IV Scoring and Reporting Online Program Review, Pages 107-122, Scott L. Decker, Emma Kate C. Wright, Tayllor E. Vetter
Chapter 5 - Instructional Implications from the Woodcock–Johnson IV Tests of Cognitive Abilities, Pages 123-150, Denise E. Maricle, Wendi L. Bauman Johnson
Chapter 6 - Instructional Implications from the Woodcock–Johnson IV Tests of Achievement, Pages 151-190, Nancy Mather, Barbara J. Wendling
Chapter 7 - Strengths and Weaknesses of the Woodcock–Johnson IV Tests of Cognitive Abilities: Best Practice from a Scientist–Practitioner Perspective, Pages 191-210, W. Joel Schneider
Chapter 8 - Use of the Woodcock–Johnson IV in the Identification of Specific Learning Disabilities in School-age Children*, Pages 211-252, Erin M. McDonough, Dawn P. Flanagan
Chapter 9 - Use of the Woodcock–Johnson IV in the Diagnosis of Specific Learning Disabilities in Adulthood, Pages 253-270, Benjamin J. Lovett, Laura M. Spenceley
Chapter 10 - Use of the Woodcock–Johnson IV Tests of Cognitive Abilities in the Diagnosis of Intellectual Disability, Pages 271-289, Randy G. Floyd, Isaac L. Woods, Leah J. Singh, Haley K. Hawkins
Chapter 11 - Use of the Woodcock–Johnson IV Tests of Cognitive Abilities and Achievement in the Assessment for Giftedness, Pages 291-316, Steven I. Pfeiffer, Jordy B. Yarnell
Chapter 12 - Assessment of Culturally and Linguistically Diverse Individuals with the Woodcock–Johnson IV, Pages 317-353, Samuel O. Ortiz, Juan A. Ortiz, Rosemary I. Devine
Chapter 13 - Neurocognitive Applications of the Woodcock–Johnson IV, Pages 355-388, Daniel C. Miller, Ryan J. McGill, Wendi L. Bauman Johnson
Chapter 14 - Use of the Woodcock–Johnson IV in a Response to Intervention Service Delivery Model, Pages 389-406, Karen E. Apgar, Justin L. Potts
Index, Pages 407-420




نظرات کاربران