ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Online social networks : human cognitive constraints in Facebook and Twitter personal graphs

دانلود کتاب شبکه های اجتماعی آنلاین: محدودیت های شناختی انسان در نمودارهای شخصی فیس بوک و توییتر

Online social networks : human cognitive constraints in Facebook and Twitter personal graphs

مشخصات کتاب

Online social networks : human cognitive constraints in Facebook and Twitter personal graphs

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , ,   
سری: Computer science reviews and trends 
ISBN (شابک) : 0128030232, 0128030429 
ناشر: Elsevier 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 109 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 47,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Online social networks : human cognitive constraints in Facebook and Twitter personal graphs به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب شبکه های اجتماعی آنلاین: محدودیت های شناختی انسان در نمودارهای شخصی فیس بوک و توییتر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب شبکه های اجتماعی آنلاین: محدودیت های شناختی انسان در نمودارهای شخصی فیس بوک و توییتر



شبکه های اجتماعی آنلاین: محدودیت های شناختی انسان در فیس بوک و توییتر بینش جدیدی در مورد ویژگی های ساختاری شبکه های اجتماعی آنلاین شخصی و مکانیسم های زیربنای رفتار اجتماعی آنلاین انسان ارائه می دهد.

از آنجایی که در دسترس بودن داده‌های ارتباطی دیجیتال تولید شده توسط رسانه‌های اجتماعی انقلابی در حوزه تحلیل شبکه‌های اجتماعی ایجاد می‌کند، متن استفاده از مجموعه داده‌های مقیاس بزرگ را برای مطالعه ویژگی‌های ساختاری شبکه‌های ego آنلاین و مقایسه آنها مورد بحث قرار می‌دهد. با ویژگی های شبکه های اجتماعی عمومی انسانی و برجسته کردن ویژگی های اضافی.

کاربران داده‌های جمع‌آوری‌شده و نتیجه‌گیری‌های گرفته‌شده را در طول طرح‌های خدماتی طراحی یا تحقیقاتی که شامل محیط‌های شبکه اجتماعی آنلاین و موبایلی می‌شوند مفید خواهند یافت.

  • تجزیه و تحلیلی از ویژگی‌های ساختاری ارائه می‌دهد. شبکه‌های ego در شبکه‌های اجتماعی آنلاین
  • شواهد کمی از تعداد دانبار در محیط‌های آنلاین ارائه می‌کند
  • در مورد ویژگی‌های ساختاری و پویای اصلی شبکه‌های اجتماعی انسانی از طریق تجزیه و تحلیل OSN بحث می‌کند

توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Online Social Networks: Human Cognitive Constraints in Facebook and Twitter provides new insights into the structural properties of personal online social networks and the mechanisms underpinning human online social behavior.

As the availability of digital communication data generated by social media is revolutionizing the field of social networks analysis, the text discusses the use of large- scale datasets to study the structural properties of online ego networks, to compare them with the properties of general human social networks, and to highlight additional properties.

Users will find the data collected and conclusions drawn useful during design or research service initiatives that involve online and mobile social network environments.

  • Provides an analysis of the structural properties of ego networks in online social networks
  • Presents quantitative evidence of the Dunbar’s number in online environments
  • Discusses original structural and dynamic properties of human social network through OSN analysis


فهرست مطالب

Content: 
Front Matter,Copyright,Preface,AcknowledgementsEntitled to full textChapter 1 - Introduction, Pages 1-7
Chapter 2 - Human Social Networks, Pages 9-35
Chapter 3 - Tie Strength and Ego Network Structure in Facebook, Pages 37-60
Chapter 4 - The Structure of Ego Networks in Twitter, Pages 61-73
Chapter 5 - Evolutionary Dynamics in Twitter Ego Networks, Pages 75-92
Chapter 6 - Conclusion, Pages 93-100
References, Pages 101-106




نظرات کاربران