ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Nonlinear optimization of vehicle safety structures : modeling of structures subjected to large deformations

دانلود کتاب بهینه سازی غیر خطی ساختارهای ایمنی خودرو: مدل سازی سازه های تحت تاثیر تغییرات بزرگ

Nonlinear optimization of vehicle safety structures : modeling of structures subjected to large deformations

مشخصات کتاب

Nonlinear optimization of vehicle safety structures : modeling of structures subjected to large deformations

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0128044241, 0124173098 
ناشر: Butterworth-Heinemann 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 475 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 65 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Nonlinear optimization of vehicle safety structures : modeling of structures subjected to large deformations به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بهینه سازی غیر خطی ساختارهای ایمنی خودرو: مدل سازی سازه های تحت تاثیر تغییرات بزرگ نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بهینه سازی غیر خطی ساختارهای ایمنی خودرو: مدل سازی سازه های تحت تاثیر تغییرات بزرگ



بهینه‌سازی غیرخطی سازه‌های ایمنی خودرو: مدل‌سازی سازه‌هایی که در معرض تغییر شکل‌های بزرگ قرار می‌گیرند نمای کلی پیشرفته‌ای از آخرین روش‌های بهینه‌سازی برای طراحی ساختار خودرو ارائه می‌دهد. این کتاب بر روی الگوریتم‌ها و برنامه‌های بهینه‌سازی ساختاری با تغییر شکل بزرگ تمرکز می‌کند، اصول اولیه بهینه‌سازی توپولوژی امروزی را پوشش می‌دهد و مزایا و معایب الگوریتم‌های مختلف مورد استفاده را مقایسه می‌کند.

پیچیدگی‌های بهینه‌سازی غیرخطی، همراه با کاستی‌های الگوریتم‌های اخیراً پیشنهادی برجسته شده‌اند. با استفاده از مطالعات موردی مرتبط با صنعت، کاربران نحوه استفاده از نرم‌افزار بهینه‌سازی را برای رسیدگی به مشکلات چالش‌برانگیز ساختار ایمنی خودرو و چگونگی کشف محدودیت‌های رویکردهای داده‌شده مورد استفاده قرار خواهند داد. نویسندگان از کارهای تحقیقاتی با شرکت هایی مانند MIRA، جگوار لندرور و مرکز فناوری اروپایی تاتا موتورز به عنوان بخشی از پروژه های تحقیقاتی چند میلیون پوندی اروپایی استفاده می کنند و بر کاربردهای صنعتی پیشرفت های اخیر تأکید می کنند.

کتاب. برای مهندسان تصادف، مهندسین سیستم مهار و مهندسین دینامیک خودرو، و همچنین سایر مهندسین مکانیک، خودرو و هوافضا، محققان و دانشجویان با تمرکز بر ساختار در نظر گرفته شده است.

  • روی مسائل بهینه سازی ساختاری غیرخطی با تغییر شکل بزرگ مرتبط با ایمنی خودرو تمرکز می کند
  • محدودیت های الگوریتم های مختلف در استفاده را مورد بحث قرار می دهد و راهنمایی هایی را در مورد بهترین رویکردهای عملی از طریق استفاده ارائه می دهد. مطالعات موردی مرتبط
  • تحقیق حاضر نویسنده از پیشرفته‌ترین صنعت، از جمله تحقیقات از شرکت‌ها و سازمان‌های پیشرو خودروسازی اروپایی
  • از مطالعات موردی مرتبط با صنعت استفاده می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد بفهمند که چگونه نرم افزار بهینه سازی را می توان برای رسیدگی به مشکلات چالش برانگیز ساختار ایمنی خودرو و چگونگی کشف محدودیت های رویکردهای داده شده استفاده کرد

توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Nonlinear Optimization of Vehicle Safety Structures: Modeling of Structures Subjected to Large Deformations provides a cutting-edge overview of the latest optimization methods for vehicle structural design. The book focuses on large deformation structural optimization algorithms and applications, covering the basic principles of modern day topology optimization and comparing the benefits and flaws of different algorithms in use.

The complications of non-linear optimization are highlighted, along with the shortcomings of recently proposed algorithms. Using industry relevant case studies, users will how optimization software can be used to address challenging vehicle safety structure problems and how to explore the limitations of the approaches given. The authors draw on research work with the likes of MIRA, Jaguar Land Rover and Tata Motors European Technology Centre as part of multi-million pound European funded research projects, emphasizing the industry applications of recent advances.

The book is intended for crash engineers, restraints system engineers and vehicle dynamics engineers, as well as other mechanical, automotive and aerospace engineers, researchers and students with a structural focus.

  • Focuses on non-linear, large deformation structural optimization problems relating to vehicle safety
  • Discusses the limitations of different algorithms in use and offers guidance on best practice approaches through the use of relevant case studies
  • Author's present research from the cutting-edge of the industry, including research from leading European automotive companies and organizations
  • Uses industry relevant case studies, allowing users to understand how optimization software can be used to address challenging vehicle safety structure problems and how to explore the limitations of the approaches given


فهرست مطالب

Content: 
Dedication,Front matter,Copyright,PrefaceEntitled to full textChapter | one - Vehicle Architectures, Structures, and Safety Requirements, Pages 1-49
Chapter | two - Numerical Techniques for Structural Assessment of Vehicle Architectures, Pages 51-105
Chapter | three - Introduction to General Optimization Principles and Methods, Pages 107-168
Chapter | four - Introduction to Structural Optimization and Its Potential for Development of Vehicle Safety Structures, Pages 169-207
Chapter | five - Applications of Linear Optimization to Concept Vehicle Safety Structures, Pages 209-252
Chapter | six - Complications of Nonlinear Structural Optimization, Pages 253-275
Chapter | seven - Heuristic and Meta-Heuristic Optimization Algorithms, Pages 277-314
Chapter | eight - Definition, Implementation, and Partial Validation of a Nonlinear Topology Optimization Algorithm, Pages 315-382
Chapter | nine - Applications of Concept Nonlinear Optimization, Pages 383-414
Chapter | ten - Optimization for Refinement of Vehicle Safety Structures, Pages 415-450
Chapter | eleven - The Future of Structural Optimization and Vehicle Safety, Pages 451-459
Index, Pages 461-474




نظرات کاربران