ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Big data, open data and data development

دانلود کتاب داده های بزرگ ، داده های باز و توسعه داده ها

Big data, open data and data development

مشخصات کتاب

Big data, open data and data development

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری: Smart innovation (Series) volume 3 
ISBN (شابک) : 184821880X, 1119285194 
ناشر: Wiley-ISTE 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 171 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Big data, open data and data development به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب داده های بزرگ ، داده های باز و توسعه داده ها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب داده های بزرگ ، داده های باز و توسعه داده ها



جهان به دیجیتال تبدیل شده است و پیشرفت‌های فن‌آوری مدارهایی را با دسترسی به داده‌ها، پردازش و انتشار آن‌ها افزایش داده است. فناوری های جدید اکنون به بلوغ خاصی رسیده اند. داده ها برای همه در هر نقطه از کره زمین در دسترس است. تعداد کاربران اینترنت در سال 2014، 2.9 میلیارد یا 41 درصد از جمعیت جهان بود. نیاز به دانش برای درک این انبوه داده ها آشکار می شود. ما باید توده ها را آموزش دهیم، آگاه کنیم و آموزش دهیم. توسعه فناوری‌های مرتبط، مانند ظهور اینترنت، شبکه‌های اجتماعی، «رایانش ابری» (کارخانه‌های دیجیتال)، حجم داده‌های موجود را افزایش داده است. در حال حاضر، هر فردی اطلاعات دیجیتالی را ایجاد، مصرف و استفاده می کند: بیش از 3.4 میلیون ایمیل در سراسر جهان در هر ثانیه ارسال می شود، یا 107000 میلیارد سالانه با 14600 ایمیل در سال به ازای هر نفر، اما بیش از 70٪ هرزنامه هستند. میلیاردها قطعه محتوا در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک به اشتراک گذاشته می شود که بیش از 2.46 میلیون در هر دقیقه است. ما روزانه بیش از 4.8 ساعت را در اینترنت با استفاده از رایانه و 2.1 ساعت را با استفاده از تلفن همراه می گذرانیم. داده، این مانا اثیری جدید از بهشت، در زمان واقعی تولید می شود. این در یک جریان پیوسته از منابع متعددی می آید که عموماً ناهمگن هستند.

این انباشت انواع داده ها (صوت، ویدئو، فایل ها، عکس ها و غیره) فعالیت های جدیدی ایجاد می کند که هدف آن تجزیه و تحلیل این حجم عظیم از اطلاعات است. سپس باید رویکردهای جدید، روش‌های جدید، دانش جدید و روش‌های جدید کار را تطبیق داد و امتحان کرد که نتیجه آن ویژگی‌های جدید و چالش‌های جدید است زیرا منطق سئو باید ایجاد و پیاده‌سازی شود. در سطح شرکت، مدیریت این حجم از داده ها دشوار است. تفسیر آن در درجه اول یک چالش است. این بر کسانی که برای "دستکاری" توده در آنجا هستند تأثیر می گذارد و به زیرساخت خاصی برای ایجاد، ذخیره سازی، پردازش، تجزیه و تحلیل و بازیابی نیاز دارد. بزرگترین چالش در \"ارزیابی داده\" موجود در کمیت، تنوع و سرعت دسترسی نهفته است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The world has become digital and technological advances have multiplied circuits with access to data, their processing and their diffusion. New technologies have now reached a certain maturity. Data are available to everyone, anywhere on the planet. The number of Internet users in 2014 was 2.9 billion or 41% of the world population. The need for knowledge is becoming apparent in order to understand this multitude of data. We must educate, inform and train the masses. The development of related technologies, such as the advent of the Internet, social networks, "cloud-computing" (digital factories), has increased the available volumes of data. Currently, each individual creates, consumes, uses digital information: more than 3.4 million e-mails are sent worldwide every second, or 107,000 billion annually with 14,600 e-mails per year per person, but more than 70% are spam. Billions of pieces of content are shared on social networks such as Facebook, more than 2.46 million every minute. We spend more than 4.8 hours a day on the Internet using a computer, and 2.1 hours using a mobile. Data, this new ethereal manna from heaven, is produced in real time. It comes in a continuous stream from a multitude of sources which are generally heterogeneous.

This accumulation of data of all types (audio, video, files, photos, etc.) generates new activities, the aim of which is to analyze this enormous mass of information. It is then necessary to adapt and try new approaches, new methods, new knowledge and new ways of working, resulting in new properties and new challenges since SEO logic must be created and implemented. At company level, this mass of data is difficult to manage. Its interpretation is primarily a challenge. This impacts those who are there to "manipulate" the mass and requires a specific infrastructure for creation, storage, processing, analysis and recovery. The biggest challenge lies in "the valuing of data" available in quantity, diversity and access speed.



فهرست مطالب

Acknowledgements vii    Foreword  ix    Key Concepts xi    Introduction xix    Chapter 1. The Big Data Revolution 1    1.1. Understanding the Big Data universe 2    1.2. What changes have occurred in data analysis? 8    1.3. From Big Data to Smart Data: making data warehouses intelligent 12    1.4. High-quality information extraction and the emergence of a new profession: data scientists 16    1.5. Conclusion 21    Chapter 2. Open Data: A New Challenge 23    2.1. Why Open Data? 23    2.2. A universe of open and reusable data 28    2.3. Open Data and the Big Data universe 33    2.4. Data development and reuse 38    2.5. Conclusion 41    Chapter 3. Data Development Mechanisms 43    3.1. How do we develop data?  44    3.2. Data governance: a key factor for data valorization  54    3.3. CI: protection and valuation of digital assets 60    3.4. Techniques of data analysis: data mining/text mining 65    3.5. Conclusion 72    Chapter 4. Creating Value from Data Processing 73    4.1. Transforming the mass of data into innovation opportunities 74    4.2. Creation of value and analysis of open databases 82    4.3. Value creation of business assets in web data 87    4.4. Transformation of data into information or    DataViz    94    4.5. Conclusion 100    Conclusion 101    Bibliography 109    Index 121




نظرات کاربران