ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Value Management Incentive Program: Innovations in Delivering Value

دانلود کتاب برنامه تحریک مدیریت ارزش: نوآوری در ارائه ارزش

Value Management Incentive Program: Innovations in Delivering Value

مشخصات کتاب

Value Management Incentive Program: Innovations in Delivering Value

ویرایش: 2001 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0727730304, 9780727730305 
ناشر: Thomas Telford Ltd 
سال نشر: 2001 
تعداد صفحات: 136 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب برنامه تحریک مدیریت ارزش: نوآوری در ارائه ارزش: اقتصاد، بانک و بانکداری، بازرگانی، سیاست تجاری، تطبیقی، توسعه و رشد، ارزهای دیجیتال، اقتصاد سنجی، شرایط اقتصادی، تاریخ اقتصادی، سیاست اقتصادی و توسعه، اقتصاد محیط زیست، شرکت های آزاد، نابرابری درآمد و نابرابری بین صنعتی، تورم مجدد ,اقتصاد کلان, اقتصاد خرد, پول و سیاست پولی, مالیه عمومی, توسعه پایدار, تئوری, بیکاری, شهری و منطقه ای, تجارت و پول, مالی, مالی شرکتی, تامین مالی جمعی, مدیریت ریسک مالی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Value Management Incentive Program: Innovations in Delivering Value به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب برنامه تحریک مدیریت ارزش: نوآوری در ارائه ارزش نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب برنامه تحریک مدیریت ارزش: نوآوری در ارائه ارزش

برنامه ها و بندهای تشویقی مدیریت ارزش مکانیزمی قدرتمند برای اجازه دادن تداوم ورودی پیمانکاران در طول تحویل پروژه هستند. این واقعیت که برنامه‌های تشویقی در گزارش‌ها و نشریاتی که اتحاد و مشارکت را به عنوان راه رو به جلو نشان می‌دهند، نادیده گرفته شده‌اند، به این معنی است که این ابزار مؤثر تا حد زیادی برای صنعت ساخت‌وساز بریتانیا از دست رفته است. این کتاب برنامه های تشویقی ارزش را عمیقاً در نظر می گیرد و کاربرد و مزایای آنها را برای مشتری و پیمانکار برجسته می کند. این بینشی در مورد مهندسی ارزش به رهبری پیمانکار و استفاده مؤثر از آن در اشکال مختلف تدارکات ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Value management incentive programmes and clauses are a powerful mechanism for allowing continuity of contractors' input throughout a project delivery. The fact that incentive programmes have been overlooked in the reports and publications portraying alliancing and partnering as the way forward, means that this effective tool has been largely lost to the UK construction industry. The book considers value incentive programmes in depth, highlighting their application and benefits to client and contractor. It provides an insight into contractor-led value engineering and its effective use in different procurement forms.





نظرات کاربران