ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Domesticity and Consumer Culture in Iran: Interior Revolutions of the Modern Era

دانلود کتاب وطن و فرهنگ مصرف کننده در ایران: انقلاب های داخلی دوران مدرن

مشخصات کتاب

Domesticity and Consumer Culture in Iran: Interior Revolutions of the Modern Era

دسته بندی: فرهنگی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Iranian Studies 
ISBN (شابک) : 0415781833, 9780415781831 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 281 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 9 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Domesticity and Consumer Culture in Iran: Interior Revolutions of the Modern Era به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب وطن و فرهنگ مصرف کننده در ایران: انقلاب های داخلی دوران مدرن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب وطن و فرهنگ مصرف کننده در ایران: انقلاب های داخلی دوران مدرن



بررسی تاریخ معاصر ایران از دریچه مضاعف فرهنگ داخلی و مصرف‌کننده، فرهنگ داخلی و مصرف‌کننده در ایران نشان می‌دهد که بخش مهمی از فرآیند مدرن‌سازی در ایران فراتر از حوزه‌های سیاسی و عمومی پیشرفت کرده است. P>

در آستانه ورود ایران به مدرنیته، قواعد و اصولی که به طور سنتی خانه ایرانی را تعریف می‌کردند شروع به از بین رفتن کردند و هجوم کالاهای جدید خانگی به تدریج به گسترش فیزیکی قابل توجهی انجامید. محیط داخلی پس از آن، معماران، طراحان و تبلیغ کنندگان تجاری توجه خود را از معماری تجاری و عمومی به خانه جدید و محتوای آن معطوف کردند. فرهنگ داخلی و مصرف‌کننده نیز به موضوعات مورد علاقه سیاستمداران، علمای مذهبی شیعه و چپ تبدیل شد که دیدگاه‌های مربوطه خود را از طریق رسانه‌های عمومی و ابزارهای متعدد دیگر در میان گذاشتند. در این میان، خانواده‌های معمولی ایرانی که قادر به تصاحب گزینشی جنبه‌های اطراف خود بودند، مقاومت خود را در برابر دگرگونی‌های تایید شده رسمی نشان دادند. از طریق تجزیه و تحلیل مجموعه‌ای از مطالعات موردی که چنین پدیده‌هایی را روشن می‌کند و ارزیابی طیف وسیعی از اشیاء و اسناد آرشیوی - از اثاثیه، لوازم خانگی، نقشه‌های معماری و نقشه‌ها گرفته تا عکس‌ها، فیلم‌ها، سریال‌های تلویزیونی، رمان‌ها، آثار هنری، دفترچه‌ها، دفترچه‌های کاری، نامه‌ها و گزارش‌های شخصی - این کتاب اهمیت زندگی خصوصی را در زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی ایران مدرن نشان می‌دهد.

پرداختن به موضوع خانه از دیدگاه‌های مختلف، داخلی بودن و فرهنگ مصرف‌کننده در ایران بنابراین تأثیر متقابل بین آرمان‌های محلی، تأثیرات خارجی، نقش‌های جنسیتی، فرهنگ مصرف‌کننده و آموزش زنان را نشان می‌دهد، زیرا با سلیقه، مد، معماری داخلی و طراحی داخلی تلاقی می‌کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران