ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Job and the Excess of Evil

دانلود کتاب شغل و اضافی از شر

Job and the Excess of Evil

مشخصات کتاب

Job and the Excess of Evil

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0820702854, 9780820702858 
ناشر: Duquesne Univ Pr 
سال نشر: 1998 
تعداد صفحات: 262 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 74 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 32,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب شغل و اضافی از شر: عهد عتیق، نقد و تفسیر، مطالعه و مرجع کتاب مقدس، مراقبه، عهد جدید، عهد عتیق، مطالعه کتاب مقدس و مرجع، دین و معنویت، آگنوستیک، بی دینی، بودیسم، هندوئیسم، اسلام، یهودیت، ادبیات و داستان، عصر جدید غیبت و ماوراء الطبیعه، سایر ادیان شرقی و متون مقدس، سایر ادیان، اعمال و متون مقدس، هنر دینی، مطالعات دینی، عبادت و عبادت، متافیزیک، فلسفه، سیاست و علوم اجتماعی، دینی، فلسفه، سیاست و علوم اجتماعی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Job and the Excess of Evil به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب شغل و اضافی از شر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب شغل و اضافی از شر

در این اثر تحریک‌آمیز، فیلیپ نمو قدمت مسئله شر را با معیاری فراتر از زمان فلسفه می سنجد. او به عهد عتیق، به کتاب ایوب باز می گردد. چرا جاب؟ به نوعی، فقط به این دلیل که جدید نیست. به گفته نمو، آنچه ایوب به ما می آموزد این است که شر را نمی توان با هیچ حس نظم کیهانی، هیچ جهانی، هیچ قانونی، هیچ الوهیتی هماهنگ کرد، خدا ناموجه باقی می ماند، و شر غیر مقدس می ماند. شر کاملاً بی معناست، شر از قانون جهان فراتر می رود و نظم اشیاء را در هم می شکند، گویی این نظم، گویی خود جهان، یک بت بزرگ است -- و با این شمایل شکنی کیهانی، چیزی غیر از جهان را آشکار می کند. و با این حال -- دقیقاً با گشودن امکان برهنه شدن و در ویرانه بودن امر مقدس ، دقیقاً به دلیل ناسزاگویی آن -- شر راهی را می گشاید که با قدم های قدیس مشخص شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In this provocative work, Philippe Nemo measures the oldness of the problem of evil by a standard that exceeds the time of philosophy. He returns to the Old Testament, to the Book of Job. Why Job? In a way, just because it is not new. What Job teaches us, according to Nemo, is that evil cannot be harmonized with any sense of cosmic order, any world, any law, any Divinity, God remains unjustified, and evil unsanctified. Utterly senseless, evil exceeds the law of the world and shatters the order of things, as if this order, as if the world itself, were one big idol -- and by this cosmic iconoclasm reveals what is other than the world. And yet -- precisely by laying open the possibility of the Sacred bare and in ruins, precisely by virtue of its profanity -- evil opens up the way that is demarcated by the footsteps of the Saint.





نظرات کاربران