ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Design Thinking: New Product Development Essentials from the PDMA

دانلود کتاب تفکر طراحی: ملزومات توسعه محصول جدید از PDMA

Design Thinking: New Product Development Essentials from the PDMA

مشخصات کتاب

Design Thinking: New Product Development Essentials from the PDMA

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 1118971809, 9781118971802 
ناشر: Wiley-Blackwell 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 490 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تفکر طراحی: ملزومات توسعه محصول جدید از PDMA: علم مدیریت، مدیریت و رهبری، کسب و کار و پول، محصولات، طراحی صنعتی، صنعتی، تولید و سیستم های عملیاتی، مهندسی، مهندسی و حمل و نقل، مدیریت، کسب و کار و امور مالی، کتاب های درسی جدید، مستعمل و اجاره، بوتیک تخصصی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب Design Thinking: New Product Development Essentials from the PDMA به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تفکر طراحی: ملزومات توسعه محصول جدید از PDMA نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تفکر طراحی: ملزومات توسعه محصول جدید از PDMA

توسعه یک فرآیند فکری سیستماتیک تر، انسان محورتر و نتیجه گرا

تفکر طراحی راهنمای انجمن توسعه و مدیریت محصول (PDMA) برای حل و تصمیم گیری بهتر مشکل است. - ساخت در توسعه محصول و فراتر از آن. این کتاب دومین کتاب از مجموعه مبانی توسعه محصول جدید، به شما نشان می دهد که چگونه بین اهمیت استراتژیک طراحی و رویکرد تاکتیکی تفکر طراحی پل بزنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه به توسعه محصول جدید از منظری تازه، با تمرکز بر تفکر سیستماتیک و هدفمند که منجر به یک فرآیند حل مسئله قابل تکرار و انسان محور می شود، نزدیک شوید. این کتاب با ادغام بحث در سطح بالا با استراتژی عملی و عملی، به شما کمک می‌کند تا فرآیندهای فکری خود را به گونه‌ای دوباره ابزار کنید که فراتر از توسعه محصول باشد، و راهی جدید برای رویکرد استراتژی تجاری و موارد دیگر به شما ارائه دهد.

طراحی فرآیندی از خلاقیت سیستماتیک است که مناسب ترین راه حل را برای یک مشکل به درستی شناسایی شده ارائه می دهد. تفکر طراحی، بن بست ها را بر هم می زند و منطق را در خط مقدم گفتگو قرار می دهد. این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه این تکنیک‌ها را بپذیرید و مغزتان را آموزش دهید تا پاسخ هر سوالی را در هر سطحی و در هر مرحله‌ای از فرآیند توسعه ببیند.

  • در هر جنبه ای از کسب و کار به مشکل گشای بهتری تبدیل شوید
  • در زمینه توسعه محصول، استراتژی را با تمرین مرتبط کنید
  • به طور سیستماتیک محصول، خدمات جدید خود را ترسیم کنید. یا کسب و کار
  • با فرآیندهای فکری جدید و استراتژی های تصمیم گیری آزمایش کنید

شما نمی توانید برای تولید جدیدترین و پیشرفته ترین راه حل ها به روش های قدیمی تفکر تکیه کنید. توسعه محصول بستر کسب و کار است - چه \"محصول\" شما یک شی ملموس باشد، یک خدمات یا خود کسب و کار - و رویکرد شما باید به طور مداوم و قابل اعتماد سازنده باشد. تفکر طراحی به شما کمک می کند تا این فرآیند ضروری را درونی کنید تا بتوانید برای نوآوری ارزش قائل شوید و استراتژی را با واقعیت ادغام کنید.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Develop a more systematic, human-centered, results-oriented thought process

Design Thinking is the Product Development and Management Association's (PDMA) guide to better problem solving and decision-making in product development and beyond. The second in the New Product Development Essentials series, this book shows you how to bridge the gap between the strategic importance of design and the tactical approach of design thinking. You'll learn how to approach new product development from a fresh perspective, with a focus on systematic, targeted thinking that results in a repeatable, human-centered problem-solving process. Integrating high-level discussion with practical, actionable strategy, this book helps you re-tool your thought processes in a way that translates well beyond product development, giving you a new way to approach business strategy and more.

Design is a process of systematic creativity that yields the most appropriate solution to a properly identified problem. Design thinking disrupts stalemates and brings logic to the forefront of the conversation. This book shows you how to adopt these techniques and train your brain to see the answer to any question, at any level, in any stage of the development process.

  • Become a better problem-solver in every aspect of business
  • Connect strategy with practice in the context of product development
  • Systematically map out your new product, service, or business
  • Experiment with new thought processes and decision making strategies

You can't rely on old ways of thinking to produce the newest, most cutting-edge solutions. Product development is the bedrock of business —whether your "product" is a tangible object, a service, or the business itself — and your approach must be consistently and reliably productive. Design Thinking helps you internalize this essential process so you can bring value to innovation and merge strategy with reality.





نظرات کاربران