ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Esophageal Cancer and Barrett’s Esophagus

دانلود کتاب سرطان مری و مری بارت

Esophageal Cancer and Barrett’s Esophagus

مشخصات کتاب

Esophageal Cancer and Barrett’s Esophagus

ویرایش: 3 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 1118655206, 9781118655207 
ناشر: Wiley-Blackwell 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 502 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب سرطان مری و مری بارت: گوارش، داخلی، پزشکی، انکولوژی، داخلی، پزشکی، اندام های گوارشی، بیماری ها، آسیب شناسی، داخلی، طب، گوارش، بالینی، پزشکی، پزشکی و علوم بهداشتی، جدید، مورد استفاده و اجاره، کتاب های درسی تخصصی، جدید، مورد استفاده و اجاره، ,پزشکی,پزشکی و علوم بهداشتی,کتاب های درسی جدید و مستعمل و اجاره ای,بوتیک تخصصی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 6


در صورت تبدیل فایل کتاب Esophageal Cancer and Barrett’s Esophagus به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سرطان مری و مری بارت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سرطان مری و مری بارت



سرطان مری و مری بارت، 3E، بر روی این دو بیماری رایج و کلیدی که بر مری تأثیر می‌گذارند، تمرکز می‌کند و راهنمایی‌های متخصص را برای پاتوژنز، علت، پیشگیری، تشخیص و مدیریت بالینی آن‌ها ارائه می‌دهد.

نام‌های بین‌المللی برتر در این زمینه، با استفاده از جدیدترین تحقیقات مبتنی بر شواهد، هر یک از بسیاری از مسائل مربوط به آن را بررسی می‌کنند و توصیه‌های آموزشی واضح و روشن به خواننده این امکان را می‌دهد تا بهترین روش‌های تشخیص و مدیریت بالینی هر بیماری را درک کند. مرحله اولیه یا اواخر.

به خوبی نشان داده شده و به طور کامل اصلاح شده است تا آخرین دستورالعمل‌های ACG/ASG/UEGW را شامل شود، ابزار مشاوره عالی برای متخصصان گوارش و انکولوژیست‌هایی است که بیماران مبتلا به سرطان مری را مدیریت می‌کنند. همچنین برای آموزش مدیریت بهینه بیمار به ساکنین و همکاران و شناسایی مناطقی که نیاز به تحقیقات آینده دارند، ایده آل است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Esophageal Cancer and Barrett’s Esophagus, 3E, focuses on these two common and key conditions that affect the esophagus, providing expert guidance to their pathogenesis, cause, prevention, diagnosis and clinical management.

Top international names in the field examine each of the many issues involved, using the very latest evidence-based research, and clear, didactic advice allows the reader to understand the best methods of diagnosis and clinical management of each condition – whether early or late stage.

Well-illustrated and fully revised to include the latest in ACG/ASG/UEGW guidelines, it is the perfect consultation tool for gastroenterologists and oncologists managing patients with cancer of the esophagus.  It is also ideal for teaching residents and fellows optimum patient management, and for identifying areas requiring future research.





نظرات کاربران