ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Comprendre la mécanique

دانلود کتاب درک مکانیک

Comprendre la mécanique

مشخصات کتاب

Comprendre la mécanique

دسته بندی: مکانیک
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Enseignement SUP-Physique 
ISBN (شابک) : 2759806618, 9782759806614 
ناشر: EDP Sciences 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 347 
زبان: French 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 12 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب Comprendre la mécanique به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب درک مکانیک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب درک مکانیک

این کتاب برای دانشجویان مقطع کارشناسی (L1 L2) و همچنین دانشجویان در کلاس های آمادگی در نظر گرفته شده است. اگر مطالعه مکانیک به خودی خود یک هدف نباشد، آموزش آن ضروری است، زیرا برای یک فیزیکدان آینده بسیار سازنده است. با این حال، بسیاری از دانش آموزان از ارائه با استفاده از فرمالیسم ریاضی که به خوبی تسلط ندارند دلسرد می شوند. این کتاب برای آنها نوشته شده است. هر یک از فصول را در دو بخش مجزا ارائه می کند: - اولین بخش به هر مدرک تحصیلی علوم اجازه می دهد تا ایده های اساسی را از طریق یک رویکرد کیفی درک کند: این بخش های اول برنامه مکانیک را پوشش می دهد که به طور کلی در L1 تدریس می شود. - دوم به ارائه رسمی تر اختصاص داده شده است که به خواننده امکان می دهد دانش خود را عمیق تر کند: برای دانش آموزانی که برای مسابقات آماده می شوند مفید خواهد بود. هر فصل با یک سری تمرینات و مسائل با اصلاحات دقیق به پایان می رسد. به فصل‌های سنتی یک دوره مکانیک نقطه‌ای که با سینماتیک، قوانین نیوتن، انرژی مکانیکی، نوسان‌گر، تکانه و گرانش سروکار دارد، یک فصل در مورد مکانیک جامدات و یک فصل در مورد امواج مکانیکی اضافه شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Cet ouvrage est destiné aux étudiants de Licence (L1 L2) ainsi qu'aux élèves des classes préparatoires. Si l'étude de la Mécanique ne constitue pas une fin en soi, son enseignement n'en demeure pas moins incontournable, car très formateur pour un futur physicien. Pourtant bon nombre d'étudiants se découragent devant des présentations utilisant un formalisme mathématique qu'ils maîtrisent mal. C'est à leur intention que cet ouvrage a été écrit. Il présente chacun des chapitres en deux parties distinctes : - La première permet à tout bachelier scientifique d'appréhender les idées essentielles à travers une approche qualitative : ces premières parties recouvrent le programme de Mécanique généralement enseigné en L1. - La seconde est consacrée à une présentation plus formelle qui permet au lecteur d'approfondir ses connaissances : elle sera utile aux étudiants préparant des concours. Chaque chapitre se termine par une série d'exercices et problèmes avec corrections détaillées. Aux chapitres traditionnels d'un cours de Mécanique du point traitant la cinématique, les lois de Newton, l'énergie mécanique, l'oscillateur, la quantité de mouvement et la gravitation, sont adjoints un chapitre sur la mécanique des solides et un chapitre sur les ondes mécaniques.





نظرات کاربران