ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Why Killer Products Don’t Sell: How to Run Your Company to a New Set of Rules

دانلود کتاب چرا محصولات قاتل فروخته نمی شوند: چگونه شرکت خود را با مجموعه جدیدی از قوانین اداره کنیم

Why Killer Products Don’t Sell: How to Run Your Company to a New Set of Rules

مشخصات کتاب

Why Killer Products Don’t Sell: How to Run Your Company to a New Set of Rules

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1906465266, 9781906465261 
ناشر: Capstone 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 196 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب چرا محصولات قاتل فروخته نمی شوند: چگونه شرکت خود را با مجموعه جدیدی از قوانین اداره کنیم: تصمیم گیری و حل مسئله، مدیریت و رهبری، کسب و کار و پول، فروش و فروش، بازاریابی و فروش، کسب و کار و پول، تصمیم گیری، مهارت ها، کسب و کار و پول



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Why Killer Products Don’t Sell: How to Run Your Company to a New Set of Rules به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب چرا محصولات قاتل فروخته نمی شوند: چگونه شرکت خود را با مجموعه جدیدی از قوانین اداره کنیم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب چرا محصولات قاتل فروخته نمی شوند: چگونه شرکت خود را با مجموعه جدیدی از قوانین اداره کنیم

از گفتگو با تیم‌های اجرایی شرکت‌های فناوری، سرمایه‌گذاران خطرپذیر، و مشاوران M&A، بینش‌های موجود در چرا محصولات قاتل به فروش نمی‌رسند گرد و غبار طلا هستند. ابتدا کتاب این ادعا را آشکار می کند که فروش، فروش، فروش است. این 4 "فرهنگ خرید" بسیار متفاوت و نحوه برخورد با آنها را نشان می دهد: ارزش پیشنهادی، ارزش افزوده، ارزش ایجاد شده و ارزش جذب شده. اما همچنین یک روش اثبات شده برای ارزیابی ترکیب محصول یک شرکت ("ارائه" در مقابل "فرهنگ خرید") و یک رویکرد تحول برای بهینه سازی فروش و بهبود رقابت ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Coming from conversations with executive teams of technology companies, venture capitalists, and M&A advisers, the insights contained in Why Killer Products Don't Sell are gold dust. First the book lays bare the claim that sales is sales is sales. It exposes the 4 very different 'Buying Cultures' and how they should be approached: Value Offered, Value Added, Value Created, and Value Captured. But it also gives a proven methodology for assessing a company's product mix ('offering' vs 'buying culture'), and a transformation approach to optimize sales and improve competitiveness.





نظرات کاربران