ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Sustainable Construction Processes: A Resource Text

دانلود کتاب فرآیندهای ساخت و ساز پایدار: متن منبع

Sustainable Construction Processes: A Resource Text

مشخصات کتاب

Sustainable Construction Processes: A Resource Text

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 140518759X, 9781405187596 
ناشر: Wiley-Blackwell 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 355 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 13 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 47,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب فرآیندهای ساخت و ساز پایدار: متن منبع: اقتصاد محیط زیست، اقتصاد، کسب و کار و پول، توسعه پایدار، اقتصاد، کسب و کار و پول، طراحی و ساخت و ساز، نحوه و بهسازی خانه، بهسازی و طراحی خانه، صنایع دستی، سرگرمی ها و خانه، ساخت و ساز، نجاری، پیمانکاری، الکترونیکی گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع، بنایی، لوله کشی و اتوماسیون خانگی، سقف سازی، مهندسی، مهندسی و حمل و نقل، توسعه کسب و کار، کسب و کار و امور مالی، کتاب های درسی جدید، مستعمل و اجاره، بوتیک تخصصی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Sustainable Construction Processes: A Resource Text به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب فرآیندهای ساخت و ساز پایدار: متن منبع نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب فرآیندهای ساخت و ساز پایدار: متن منبع



این کتاب مفاهیم و کاربردهایی را که منجر به ساخت و ساز پایدار می شود بررسی می کند. با ارائه اصول اساسی در مورد چگونگی ساخت پایدار در اختیار خواننده قرار می دهد و سپس بسیاری از ابزارهای مورد نیاز برای کار را ارزیابی می کند. از انرژی گرفته تا مواد و از تهیه تا بهره برداری، همه جنبه ها نقش خود را در تبدیل یک پروژه ساختمانی پایدار به لحاظ نظری به واقعیت ایفا می کنند. دستورالعمل‌های زیادی برای طراح در مورد چگونگی به حداکثر رساندن پایداری ساختمان‌ها وجود دارد، اما این متن منبع با تمرکز بر جنبه‌های ساخت و ساز و عملیاتی ساختمان‌های پایدار، و همچنین برخی از ملاحظات اساسی‌تر مرتبط با طراحی، آنها را تکمیل می‌کند.


یک متن عالی برای کسانی که در حال یادگیری ساختن، طراحی و راه اندازی ساختمان های پایدار هستند ارائه می دهد.

? محرک های ساخت و ساز پایدار، تعاریف، اثرات تاریخی، تغییرات آب و هوا و واکنش های جهانی، منطقه ای و فردی را پوشش می دهد.

? ساخت و ساز حرفه ای را قادر می سازد تا به راه حل های بهینه، هم در طراحی، هم در فرآیند و هم در مراقبت های بعدی ساختمان ها دست یابد.

? اثربخشی فن‌آوری‌های تجدیدپذیر مختلف را ارزیابی می‌کند و راهنمایی‌هایی در مورد کاربرد آنها ارائه می‌دهد.

? خواننده را از روندهای آینده در این زمینه آگاه می کند.

توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book explores the concepts and practicalities that lead to sustainable construction. It breaks new ground by providing the reader with the underlying principles of how to build sustainably and then assesses many of the tools required for the task. From energy to materials and from procurement to operation, all aspects play their part in turning a theoretically sustainable building project into a reality. There are many guidelines for the designer on how to maximise the sustainability of buildings but this resource text supplements these by focusing on the construction and operational aspects of sustainable buildings, as well as some of the more fundamental design-related considerations.


? Offers an excellent text for those learning to construct, design and operate sustainable buildings.

? Covers the drivers for sustainable construction, definitions, historical impacts, climate change and global, regional and individual responses.

? enables the construction professional to achieve optimum solutions, both in design, process and the aftercare of buildings.

? evaluates the effectiveness of different renewable technologies and provides guidance on the practicalities of their use.

? Alerts the reader to future trends in this field.




نظرات کاربران