ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Flâneur

دانلود کتاب فلانور

The Flâneur

مشخصات کتاب

The Flâneur

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Routledge Library Editions: Social Theory 
ISBN (شابک) : 1138782289, 9781138782280 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 216 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب فلانور: مرجع، سالنامه‌ها و سالنامه‌ها، اطلس‌ها و نقشه‌ها، مشاغل، کاتالوگ‌ها و فهرست‌ها، راهنماهای مصرف‌کننده، واژه‌نامه‌ها و اصطلاح‌نامه‌ها، دایره‌المعارف‌ها و راهنمای موضوعی، انگلیسی به‌عنوان زبان دوم، آداب، مطالعه زبان‌های خارجی و مرجع، Genealogy ,آمادگی آزمون,کلمات,زبان و گرامر,نوشتن,راهنماهای تحقیق و انتشار,حقوق حیوانات,طبیعت و بوم شناسی,علوم و ریاضی,جامعه شناسی,سوءاستفاده,کلاس,مرگ,ازدواج و خانواده,پزشکی,روابط نژادی,روستایی,تئوری اجتماعی, Urb



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب The Flâneur به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب فلانور نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب فلانور

به موقع و بدیع، این مجموعه مقالات از چهره های برجسته در زمینه خود، نور جدید و ارزشمندی را بر اهمیت و آینده flânerie می اندازد. flâneur معمولاً به عنوان "مرد جمعیت" ادگار آلن پو و چارلز بودلر و به عنوان یکی از قهرمانان پروژه Arcades والتر بنجامین شناخته می شود. فعالیت های flâneur در قدم زدن و پرسه زدن به طور فزاینده ای در جامعه شناسی، مطالعات فرهنگی و تاریخ هنر ذکر می شود، اما به ندرت این بحث بیشتر گسترش می یابد. Flâneur اولین کتابی است که بحث را فراتر از بودلر و بنیامین توسعه می دهد و آن را به سمت مسیرهای غیرمنتظره و هیجان انگیز سوق می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Timely and original, this collection of essays from the leading figures in their fields throws new and valuable light on the significance and future of flânerie. The flâneur is usually identified as the ‘man of the crowd’ of Edgar Allen Poe and Charles Baudelaire, and as one of the heroes of Walter Benjamin’s Arcades Project. The flâneur’s activities of strolling and loitering are mentioned increasingly frequently in sociology, cultural studies and art history, but rarely is the debate developed further. The Flâneur is the first book to develop the debate beyond Baudelaire and Benjamin, and to push it in unexpected and exciting directions.





نظرات کاربران