دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Carmen Simon
سری:
ناشر: McGraw-Hill Education
سال نشر: 2016
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 4 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب غیر ممکن برای نادیده گرفتن: ایجاد محتوای به یاد ماندنی در تصمیم گیری های نفوذ: امور مالی شخصی، بودجه و مدیریت پول، هزینه های دانشگاه و آموزش، رتبه بندی اعتبار و تعمیرات، برنامه ریزی بازنشستگی، کسب و کار و پول، ارتباطات، مهارت ها، کسب و کار و پول، برگزاری جلسات و ارائه ها، مهارت ها، کسب و کار و پول، زندگی شخصی، شخصی کسب و کار و پول، دستهها، فروشگاه کیندل، مهارتهای تجاری، آموزش و مرجع، کسب و کار و پول، دستهها، فروشگاه کیندل، ارتباطات، مهارتها، کسبوکار و پول، دستهها، فروشگاه کیندل، برگزاری جلسات و ارائهها، مهارتها و مانی
در صورت تبدیل فایل کتاب Impossible to Ignore: Creating Memorable Content to Influence Decisions به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب غیر ممکن برای نادیده گرفتن: ایجاد محتوای به یاد ماندنی در تصمیم گیری های نفوذ نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
رویکردی پیشگامانه برای ایجاد پیامهای به یاد ماندنی که پردازش آنها آسان، فراموش کردنشان سخت و نادیدهگرفتن آنها غیرممکن است—با استفاده از جدیدترینهای علم مغز
مخاطبان تا 90 پیام را فراموش میکنند. درصد از آنچه شما ارتباط برقرار می کنید اما مردم بر اساس آنچه به یاد دارند تصمیم می گیرند و عمل می کنند، بنابراین یک رویکرد عمل گرایانه برای ارتباط دهنده موثر این است که در مورد 10 درصدی که مخاطبان حفظ می کنند، عمدی باشد. در غیر این صورت، یادآوری محتوا تصادفی و متناقض است.
بسیاری از کارشناسان تکنیکهایی را در مورد چگونگی بهبود حافظه خود ارائه کردهاند، اما نه اینکه چگونه میتوانید بر حافظه دیگران تأثیر بگذارید. > با تکیه بر جدیدترین تحقیقات در علوم اعصاب و روانشناسی شناختی، نادیده گرفتن غیرممکن است یک راهنمای عملی گام به گام است که به شما نشان می دهد چگونه 10 درصدی را که مخاطبان به خاطر می آورند با ایجاد محتوایی که جذب می کند کنترل کنید. توجه، یادآوری را تیزتر می کند، و تصمیم گیری را به سمت یک اقدام دلخواه هدایت می کند.
A groundbreaking approach to creating memorable messages that are easy to process, hard to forget, and impossible to ignore—using the latest in brain science
Audiences forget up to 90 percent of what you communicate. But people make decisions and act based on what they remember, so a pragmatic approach for the effective communicator is to be deliberate about the 10 percent that audiences do retain. Otherwise, content recall is random and inconsistent.
Many experts have offered techniques on how to improve your own memory, but not how to influence other people’s memory. Drawing on the latest research in neuroscience and cognitive psychology, Impossible to Ignore is a practical step-by-step guide that will show you how to control the 10 percent that your audiences do remember by creating content that attracts attention, sharpens recall, and guides decision-making toward a desired action.