ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Animal Liberation: The Definitive Classic of the Animal Movement

دانلود کتاب آزادی حیوانات: تعریف نهایی جنبش حیوانات

Animal Liberation: The Definitive Classic of the Animal Movement

مشخصات کتاب

Animal Liberation: The Definitive Classic of the Animal Movement

ویرایش: Reissue 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0061711306, 9780061711305 
ناشر: Harper Perennial Modern Classics 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 484 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب آزادی حیوانات: تعریف نهایی جنبش حیوانات: حیوانات، میمون‌ها و میمون‌ها، خرس‌ها، پرندگان و تماشاگر پرندگان، پروانه‌ها، گربه‌ها، شیرها و ببرها، دایناسورها، سگ‌ها و گرگ‌ها، ماهی‌ها و کوسه‌ها، فسیل‌ها، اسب‌ها، حشرات و عنکبوت‌ها، پستانداران، حیات دریایی، خزندگان و دوزیستان، ,علوم بیولوژیکی,علوم و ریاضی,حقوق حیوانات,طبیعت و بوم شناسی,علوم و ریاضی,فون,حقوق حیوانات,خرس,پرندگان وپرنده نگری,پروانه,گربه,شیر و ببر,سگ و گرگ,ماهی و کوسه,فسیل,اسب, حشرات و عنکبوت ها، حیات دریایی، خزندگان و دوزیستان، صدف ها، حیات وحش، طبیعت و E



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Animal Liberation: The Definitive Classic of the Animal Movement به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آزادی حیوانات: تعریف نهایی جنبش حیوانات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آزادی حیوانات: تعریف نهایی جنبش حیوانات



از زمان انتشار اولیه‌اش در سال 1975، این اثر پیشگامانه میلیون‌ها نفر را از وجود "گونه‌گرایی" بیدار کرده است - بی‌اعتنایی سیستماتیک ما به حیوانات غیرانسانی - که الهام‌بخش یک جنبش جهانی برای تغییر نگرش ما نسبت به حیوانات و از بین بردن ظلم ما است. به آنها تحمیل شود.

در آزادی حیوانات، نویسنده پیتر سینگر، واقعیت‌های دلخراش مزرعه‌های کارخانه‌ای و روش‌های آزمایش محصول امروزی را افشا می‌کند - و توجیهات جعلی پشت آنها را از بین می‌برد. و ارائه جایگزین هایی برای آنچه که به یک موضوع عمیق زیست محیطی و اجتماعی و همچنین اخلاقی تبدیل شده است. یک توسل مهم و متقاعدکننده به وجدان، انصاف، نجابت و عدالت، خواندن آن برای حامی و شکاک به طور یکسان ضروری است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Since its original publication in 1975, this groundbreaking work has awakened millions of people to the existence of "speciesism"—our systematic disregard of nonhuman animals—inspiring a worldwide movement to transform our attitudes to animals and eliminate the cruelty we inflict on them.

In Animal Liberation, author Peter Singer exposes the chilling realities of today's "factory farms" and product-testing procedures—destroying the spurious justifications behind them, and offering alternatives to what has become a profound environmental and social as well as moral issue. An important and persuasive appeal to conscience, fairness, decency, and justice, it is essential reading for the supporter and the skeptic alike.





نظرات کاربران