دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: David Omotoso Stovall
سری: SUNY Series, Praxis: Theory in Action
ISBN (شابک) : 9781438459134
ناشر: State University of New York Press
سال نشر: 2016
تعداد صفحات: 210
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 1 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Born Out of Struggle: Critical Race Theory, School Creation, and the Politics of Interruption به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب متولد خارج از مبارزه: نظریه مسابقه انتقادی ، ایجاد مدرسه و سیاست وقفه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
نشان می دهد که چگونه تئوری نژاد انتقادی می تواند در موقعیت های دنیای واقعی مفید باشد. دیوید اوموتوسو استووال Born Out of Struggle که ریشه در مبارزات اولیه اعضای جامعه که اعتصاب غذای موفقیت آمیزی را برای تامین امنیت یک دبیرستان در محله خود در شیکاگو برگزار کردند، بر مشارکت دست اول خود در این فرآیند برای کمک به طراحی مدرسه تمرکز می کند. استووال با ارائه درس های مهم در مورد نحوه پاسخگو ماندن به جوامع در حین طراحی برنامه درسی با دستور کار عدالت اجتماعی، استفاده از نظریه نژاد انتقادی را برای تشویق شاغلین خود به صرف زمان کمتر با نظریه های انتزاعی و تعامل بیشتر با جوامعی که تلاشی هماهنگ انجام می دهند، بررسی می کند. شرایط آنها را تغییر دهد. استووال مثالهای ملموسی از نحوه غلبه بر محدودیتهای کار با بوروکراسیهای متمرکز در آموزش و اعمال آنها در موقعیتهای دنیای واقعی ارائه میکند.
Demonstrates how critical race theory can be useful in real-world situations. Rooted in the initial struggle of community members who staged a successful hunger strike to secure a high school in their Chicago neighborhood, David Omotoso Stovall’s Born Out of Struggle focuses on his first-hand participation in the process to help design the school. Offering important lessons about how to remain accountable to communities while designing a curriculum with a social justice agenda, Stovall explores the use of critical race theory to encourage its practitioners to spend less time with abstract theories and engage more with communities that make a concerted effort to change their conditions. Stovall provides concrete examples of how to navigate the constraints of working with centralized bureaucracies in education and apply them to real-world situations.
Foreword Patricia Maria Buenrostro and Carolina Gaete Acknowledgments Introduction Responsibility to the Word: Into the Work of Putting Our Theories to Practice 1. Hunger Strike: History, Community Struggle, and Political Gamesmanship 2. To Create a School: Uneasy Partnerships with the Central Office 3. Counterstory as Praxis: Confronting Success and Failure on the Design Team 4. Paper Proposals Do Not Equal Real Life: Race Praxis and High School Creation 5. Educational Debt Relief: Classroom Struggles, Critical Race Praxis, and the Politics of School 6. Struggle, Failure, and Reflection in the First Cycle (2003–2009): Practical Lessons in Creating a School 7. Always on the Run: School Struggle in Perpetuity Epilogue Glossary of Acronyms Bibliography Index