ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Oxford Handbook of American Drama

دانلود کتاب کتاب راهنمای درام آکسفورد

The Oxford Handbook of American Drama

مشخصات کتاب

The Oxford Handbook of American Drama

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری: Oxford Handbooks 
ISBN (شابک) : 0199731497, 9780199731497 
ناشر: Oxford University Press 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 589 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب کتاب راهنمای درام آکسفورد: ایالات متحده آمریکا، آفریقایی آمریکایی، درام و نمایشنامه، ادبیات و داستان، درام، ژانرها و سبک ها، تاریخ و نقد، ادبیات و داستان، ایالات متحده آمریکا، آمریکایی آفریقایی تبار، آمریکایی آسیایی، اسپانیایی آمریکایی، منطقه ای و فرهنگی، تاریخ و نقد، ادبیات و داستان، ادبیات آمریکایی، ادبیات، علوم انسانی، کتاب های درسی جدید، مستعمل و اجاره ای، بوتیک تخصصی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب The Oxford Handbook of American Drama به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کتاب راهنمای درام آکسفورد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کتاب راهنمای درام آکسفورد

وقتی کسی به درام آمریکایی فکر می کند، نام هایی مانند یوجین اونیل، آرتور میلر، و تنسی ویلیامز به راحتی به ذهن خطور می کند. با این حال، همانطور که کتاب راهنمای درام آمریکایی آکسفورد نشان می‌دهد، ایالات متحده سنت عمیق و متنوعی دارد که به سال‌های قبل از جنگ انقلابی بازمی‌گردد. مقالاتی که در اینجا گردآوری شده‌اند، تاریخ دراماتیک ایالات متحده را از نمایشنامه‌های مرسی اوتیس وارن تا تونی کوشنر نشان می‌دهند.

این جلد با کاوش در آزمایش‌ها و مصیبت‌های بازیکنان در حال قدم زدن در دوران استعمار آغاز می‌شود، قبل از اینکه به بحث در مورد شیوه‌هایی که نمایشنامه‌ها برای اهداف سیاسی در طول انقلاب به کار گرفته شدند، به ویژه توسط میهن‌دوست مرسی اوتیس تغییر کند. وارن این روایت به دوره پس از انقلاب گسترش می یابد، زمانی که نمایشنامه ها به عنوان وسیله ای برای ترویج فضیلت جمهوری استفاده می شدند. مشارکت کنندگان همچنین درام پر جنب و جوشی را که در طول قرن نوزدهم ظاهر شد، زمانی که بازیگران چهره سیاه و ستارگانی مانند ادوین فارست، شارلوت کوشمن، و ادوین بوث بر صحنه تسلط داشتند، بررسی می کنند. این دوره همچنین شاهد ورود اولین قطعه تئاتر موزیکال، The Black Crook بود که به طور سازنده در یک سنت موسیقایی که تا راجرز و هامرشتاین گسترش می‌یابد، قرار دارد. کتاب راهنما درمان پیچیده ای از ملودرام - محبوب ترین ژانر قرن را ارائه می دهد. این جلد، ظهور اولین کمپانی سیاهپوست بازیگری کشور را در دهه 1820، و همچنین تعداد فزاینده شخصیت‌های قومیتی که روی صحنه نمایش داده می‌شوند، نشان می‌دهد. تعدادی از مشارکت کنندگان همچنین نقش نمایشنامه نویسان زن مانند آنا کورا موات را در توسعه نمایشنامه آمریکایی برجسته می کنند.

در آغاز قرن بیستم، Provincetown Players به ​​آغاز دوره نمایش مدرن کمک کرد. که به نمایشنامه نویسانی مانند یوجین اونیل، سوزان گلسپل و ادنا سنت وینسنت میلی اجازه داد تا با فرم آزمایش کنند و موضوعاتی را که در آن زمان تابو تلقی می شد، امتحان کنند. همانطور که ملودرام جای خود را به رئالیسم داد، که نمونه آن در آثار اونیل و ریچل کروترز بود، تکنیک های نمایشی دیگری مانند ناتورالیسم و ​​اکسپرسیونیسم به صحنه آمدند. موضوعات دیگری که در این کتابچه مورد بررسی قرار می گیرد عبارتند از: نمایشنامه های سیاسی آرتور میلر. آزادی های عمده ای که از دهه 1960 به صحنه آمریکا وارد شد. نسل جدید نمایشنامه نویسان، مانند تونی کوشنر و هاروی فیرستین، که نمایشنامه هایی را خلق کردند که به صراحت به موضوعاتی مانند ایدز و همجنس گرایی پرداختند. و شجره نامه غنی خانواده آفریقایی آمریکایی در آثاری از لورین هانسبری، آگوست ویلسون و سوزان لوری پارکس بازی می کنند. این جلد با هنر اجرایی جسورانه تئاتر زنده و چندفرهنگ گرایی جدید که به صحنه معاصر رسید، با جوامع قومی مختلف - مکزیکی ها، پورتوریکویی ها، آسیایی ها و بومیان آمریکایی- که در کانون توجه قرار گرفتند، به پایان می رسد. The Oxford Handbook of American Drama مقدمه ای جامع برای فرم در تمام ظاهر آن ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

When one thinks of American Drama, names like Eugene O'Neill, Arthur Miller, and Tennessee Williams readily come to mind. However, as The Oxford Handbook of American Drama shows, the U.S. has a deep and varied tradition that extends back to the years before the Revolutionary War. The essays gathered here trace U.S dramatic history, ranging from plays by Mercy Otis Warren to Tony Kushner.

The volume opens with an exploration of the trials and tribulations of strolling players in the colonial era, before shifting to a discussion of the ways plays were deployed for political ends during the Revolution, most notably by the patriot Mercy Otis Warren. The narrative extends to the post-Revolutionary period when plays were used as vehicles to promote republican virtue. Contributors also explore the vibrant drama to emerge during the nineteenth century, when blackface performers and stars such as Edwin Forrest, Charlotte Cushman, and Edwin Booth dominated the stage. The period also witnessed the arrival of the first piece of musical theater, The Black Crook, which is productively situated in a musical tradition that extends to Rodgers and Hammerstein. The Handbook offers a complex treatment of melodrama - the most popular genre of the century. The volume traces the rise of the country's first black acting company in the 1820s, as well as the growing number of ethnic characters presented on the stage. Several of the contributors also highlight the role of women playwrights such as Anna Cora Mowatt in the development of American drama.

At the turn of the twentieth century, the Provincetown Players helped to usher in the era of modern drama, which allowed playwrights such as Eugene O'Neill, Susan Glaspell, and Edna St. Vincent Millay to experiment with the form and attempt topics regarded as taboo at the time. As melodrama gave way to realism, exemplified in the work of O'Neill and Rachel Crothers, other dramatic techniques such as naturalism and expressionism were introduced to the stage. Other topics covered in the Handbook include: the political plays of Arthur Miller; the major freedoms brought to the American stage since the 1960s; the new generation of playwrights, such as Tony Kushner and Harvey Fierstein, who created plays dealing explicitly with topics like AIDS and homosexuality; and the rich genealogy of the African American family play in works by Lorraine Hansberry, August Wilson, and Suzan-Lori Parks. The volume concludes with the bold performance art of the Living Theatre and the new multiculturalism that arrived on the contemporary stage, with various ethnic communities --Mexicans, Puerto Ricans, Asians, and Native Americans-becoming the focus of the action. The Oxford Handbook of American Drama presents a comprehensive introduction to the form in all its guises.





نظرات کاربران