دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1 نویسندگان: Jeffrey H. Richards, Heather S. Nathans سری: Oxford Handbooks ISBN (شابک) : 0199731497, 9780199731497 ناشر: Oxford University Press سال نشر: 2014 تعداد صفحات: 589 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 6 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب کتاب راهنمای درام آکسفورد: ایالات متحده آمریکا، آفریقایی آمریکایی، درام و نمایشنامه، ادبیات و داستان، درام، ژانرها و سبک ها، تاریخ و نقد، ادبیات و داستان، ایالات متحده آمریکا، آمریکایی آفریقایی تبار، آمریکایی آسیایی، اسپانیایی آمریکایی، منطقه ای و فرهنگی، تاریخ و نقد، ادبیات و داستان، ادبیات آمریکایی، ادبیات، علوم انسانی، کتاب های درسی جدید، مستعمل و اجاره ای، بوتیک تخصصی
در صورت تبدیل فایل کتاب The Oxford Handbook of American Drama به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب کتاب راهنمای درام آکسفورد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
وقتی کسی به درام آمریکایی فکر می کند، نام هایی مانند یوجین
اونیل، آرتور میلر، و تنسی ویلیامز به راحتی به ذهن خطور می کند.
با این حال، همانطور که کتاب راهنمای درام آمریکایی آکسفورد نشان
میدهد، ایالات متحده سنت عمیق و متنوعی دارد که به سالهای قبل
از جنگ انقلابی بازمیگردد. مقالاتی که در اینجا گردآوری شدهاند،
تاریخ دراماتیک ایالات متحده را از نمایشنامههای مرسی اوتیس وارن
تا تونی کوشنر نشان میدهند.
این جلد با کاوش در آزمایشها و مصیبتهای بازیکنان در حال قدم
زدن در دوران استعمار آغاز میشود، قبل از اینکه به بحث در مورد
شیوههایی که نمایشنامهها برای اهداف سیاسی در طول انقلاب به کار
گرفته شدند، به ویژه توسط میهندوست مرسی اوتیس تغییر کند. وارن
این روایت به دوره پس از انقلاب گسترش می یابد، زمانی که
نمایشنامه ها به عنوان وسیله ای برای ترویج فضیلت جمهوری استفاده
می شدند. مشارکت کنندگان همچنین درام پر جنب و جوشی را که در طول
قرن نوزدهم ظاهر شد، زمانی که بازیگران چهره سیاه و ستارگانی
مانند ادوین فارست، شارلوت کوشمن، و ادوین بوث بر صحنه تسلط
داشتند، بررسی می کنند. این دوره همچنین شاهد ورود اولین قطعه
تئاتر موزیکال، The Black Crook بود که به طور سازنده در
یک سنت موسیقایی که تا راجرز و هامرشتاین گسترش مییابد، قرار
دارد. کتاب راهنما درمان پیچیده ای از ملودرام - محبوب
ترین ژانر قرن را ارائه می دهد. این جلد، ظهور اولین کمپانی
سیاهپوست بازیگری کشور را در دهه 1820، و همچنین تعداد فزاینده
شخصیتهای قومیتی که روی صحنه نمایش داده میشوند، نشان میدهد.
تعدادی از مشارکت کنندگان همچنین نقش نمایشنامه نویسان زن مانند
آنا کورا موات را در توسعه نمایشنامه آمریکایی برجسته می
کنند.
در آغاز قرن بیستم، Provincetown Players به آغاز دوره نمایش
مدرن کمک کرد. که به نمایشنامه نویسانی مانند یوجین اونیل، سوزان
گلسپل و ادنا سنت وینسنت میلی اجازه داد تا با فرم آزمایش کنند و
موضوعاتی را که در آن زمان تابو تلقی می شد، امتحان کنند. همانطور
که ملودرام جای خود را به رئالیسم داد، که نمونه آن در آثار اونیل
و ریچل کروترز بود، تکنیک های نمایشی دیگری مانند ناتورالیسم و
اکسپرسیونیسم به صحنه آمدند. موضوعات دیگری که در این کتابچه
مورد بررسی قرار می گیرد عبارتند از: نمایشنامه های سیاسی آرتور
میلر. آزادی های عمده ای که از دهه 1960 به صحنه آمریکا وارد شد.
نسل جدید نمایشنامه نویسان، مانند تونی کوشنر و هاروی فیرستین، که
نمایشنامه هایی را خلق کردند که به صراحت به موضوعاتی مانند ایدز
و همجنس گرایی پرداختند. و شجره نامه غنی خانواده آفریقایی
آمریکایی در آثاری از لورین هانسبری، آگوست ویلسون و سوزان لوری
پارکس بازی می کنند. این جلد با هنر اجرایی جسورانه تئاتر زنده و
چندفرهنگ گرایی جدید که به صحنه معاصر رسید، با جوامع قومی مختلف
- مکزیکی ها، پورتوریکویی ها، آسیایی ها و بومیان آمریکایی- که در
کانون توجه قرار گرفتند، به پایان می رسد. The Oxford
Handbook of American Drama مقدمه ای جامع برای فرم
در تمام ظاهر آن ارائه می دهد.
When one thinks of American Drama, names like Eugene O'Neill,
Arthur Miller, and Tennessee Williams readily come to mind.
However, as The Oxford Handbook of American Drama shows, the
U.S. has a deep and varied tradition that extends back to the
years before the Revolutionary War. The essays gathered here
trace U.S dramatic history, ranging from plays by Mercy Otis
Warren to Tony Kushner.
The volume opens with an exploration of the trials and
tribulations of strolling players in the colonial era, before
shifting to a discussion of the ways plays were deployed for
political ends during the Revolution, most notably by the
patriot Mercy Otis Warren. The narrative extends to the
post-Revolutionary period when plays were used as vehicles to
promote republican virtue. Contributors also explore the
vibrant drama to emerge during the nineteenth century, when
blackface performers and stars such as Edwin Forrest, Charlotte
Cushman, and Edwin Booth dominated the stage. The period also
witnessed the arrival of the first piece of musical theater,
The Black Crook, which is productively situated in a
musical tradition that extends to Rodgers and Hammerstein.
The Handbook offers a complex treatment of melodrama -
the most popular genre of the century. The volume traces the
rise of the country's first black acting company in the 1820s,
as well as the growing number of ethnic characters presented on
the stage. Several of the contributors also highlight the role
of women playwrights such as Anna Cora Mowatt in the
development of American drama.
At the turn of the twentieth century, the Provincetown Players
helped to usher in the era of modern drama, which allowed
playwrights such as Eugene O'Neill, Susan Glaspell, and Edna
St. Vincent Millay to experiment with the form and attempt
topics regarded as taboo at the time. As melodrama gave way to
realism, exemplified in the work of O'Neill and Rachel
Crothers, other dramatic techniques such as naturalism and
expressionism were introduced to the stage. Other topics
covered in the Handbook include: the political plays of Arthur
Miller; the major freedoms brought to the American stage since
the 1960s; the new generation of playwrights, such as Tony
Kushner and Harvey Fierstein, who created plays dealing
explicitly with topics like AIDS and homosexuality; and the
rich genealogy of the African American family play in works by
Lorraine Hansberry, August Wilson, and Suzan-Lori Parks. The
volume concludes with the bold performance art of the Living
Theatre and the new multiculturalism that arrived on the
contemporary stage, with various ethnic communities --Mexicans,
Puerto Ricans, Asians, and Native Americans-becoming the focus
of the action. The Oxford Handbook of American
Drama presents a comprehensive introduction to the
form in all its guises.