ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب History Education and Post-Conflict Reconciliation : Reconsidering Joint Textbook Projects

دانلود کتاب آموزش تاریخ و آشتی پس از تعارض: بررسی مجدد پروژه های کتاب درسی مشترک

History Education and Post-Conflict Reconciliation : Reconsidering Joint Textbook Projects

مشخصات کتاب

History Education and Post-Conflict Reconciliation : Reconsidering Joint Textbook Projects

دسته بندی: سیاست: روابط بین الملل
ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری: Routledge Studies in Peace and Conflict Resolution 
ISBN (شابک) : 9781135100322 
ناشر: Routledge (Taylor&Francis) 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 270 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب آموزش تاریخ و آشتی پس از تعارض: بررسی مجدد پروژه های کتاب درسی مشترک: تدریس تاریخ، کتب درسی تاریخ، تاریخ عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب History Education and Post-Conflict Reconciliation : Reconsidering Joint Textbook Projects به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آموزش تاریخ و آشتی پس از تعارض: بررسی مجدد پروژه های کتاب درسی مشترک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آموزش تاریخ و آشتی پس از تعارض: بررسی مجدد پروژه های کتاب درسی مشترک

این کتاب به تحلیل نقش آموزش تاریخ در جوامع درگیری و پس از جنگ می پردازد و پروژه های رایج کتاب درسی تاریخ در اروپا، بالکان، قفقاز، خاور دور و خاورمیانه را تشریح می کند. از زمان پیدایش سیستم مدارس مدرن و اجرای آموزش اجباری، کتاب های درسی به عنوان رسانه های ممتاز تلقی شده اند. دانشی که آن‌ها منتقل می‌کنند نسبتاً پایدار و به‌علاوه بسیار گزینشی است: هر نویسنده کتاب درسی باید اطلاعات را انتخاب و حذف کند، متراکم کند، ساختار دهد، کاهش دهد و تعمیم دهد. در این زمینه، کتاب های درسی تاریخ اغلب در مرکز توجه قرار دارند. وقتی مفاهیم آموزش تاریخ در سطح بین‌المللی مقایسه می‌شوند، بی‌تردید تفاوت‌های مهمی در مورد همگنی یا تعدد تفاسیر وجود دارد. این جلد به تجزیه و تحلیل تطبیقی ​​پروژه‌های تاریخی مشترک در کشورهای مختلف می‌پردازد و چارچوب‌های مفهومی و ابزارهای روش‌شناختی را برای تقویت نقش این پروژه‌ها در فرآیندهای پیشگیری و حل تعارض ارائه می‌کند. این کتاب به موقع است، زیرا مسائل مربوط به آموزش تاریخ در جوامع درگیری و پس از مناقشه با درک فزاینده ای که اختلافات حل نشده درباره روایات تاریخی می تواند و اغلب منجر به تداوم درگیری یا حتی خشونت شود، محبوبیت بیشتری پیدا می کند. این کتاب مورد توجه دانشجویان مطالعات صلح و حل تعارض، علوم سیاسی، تاریخ، جامعه شناسی، مردم شناسی، روانشناسی اجتماعی و به طور کلی روابط بین الملل خواهد بود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book analyses the role of history education in conflict and post-conflict societies, describing common history textbook projects in Europe, the Balkans, the Caucasus, the Far East and the Middle East. Ever since the emergence of the modern school system and the implementation of compulsory education, textbooks have been seen as privileged media. The knowledge they convey is relatively persistent and moreover highly selective: every textbook author must choose and omit, condense, structure, reduce, and generalize information. Within this context, history textbooks are often at the centre of interest. There are unquestionably significant differences regarding homogeneity or plurality of interpretations when concepts of history education are compared internationally. This volume conducts a comparative analysis of common history projects in different countries and provides conceptual frameworks and methodological tools for enhancing the roles of these projects in the processes of conflict prevention and resolution. This book is timely, as issues of history education in conflict and post-conflict societies are becoming more popular with the increased realisation that unresolved disagreements about historical narratives can, and often do, lead to renewed conflict or even violence. This book will be of interest to students of peace studies and conflict resolution, political science, history, sociology, anthropology, social psychology, and international relations in general.



فهرست مطالب

Notes on contributors
Acknowledgments
List of abbreviations
Introduction part 1: post-conflict reconciliation and joint history textbook projects (Simone Lässig)
Introduction part 2: peace education and joint history textbook projects (Karina V. Korostelina)

1 From textbook comparison to common textbooks? Changing patterns in international textbook revision (Georg Stöber)

2 Symbol or reality? The background, implementation and development of the Franco-German history textbook (Corine Defrance and Ulrich Pfeil)

3 Overcoming the national framework of teaching media: binational teacher\'s books and multinational teaching materials (Robert Maier)

4 Towards a joint German-Polish history textbook: historical roots, structures and challenges (Simone Lässig and Thomas Strobel)

5 Forging a common narrative in former Yugoslavia: the design, implementation and impact of the Scholars\' Initiative (Charles Ingrao)
6 Reconnecting history: the Joint History Project in the Balkans (Lubov Fajfer)

7 History as a project of the future: the European history textbook debate (Falk Pingel)
8 Learning each other\'s historical narrative: a road map to peace in Israel/Palestine? (Achim Rohde)

9 The Tbilisi Initiative: the story of an unpublished textbook (Karina V. Korostelina)

10 Striving for common history textbooks in Northeast Asia (China, South Korea and Japan): between ideal and reality (Daqing Yang and Ju-Back Sin)

11 Best practice models and scholarly concepts: theoretical and methodological framework for joint history projects (Karina V. Korostelina)

Select bibliography and further reading
Index




نظرات کاربران