ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Human Anatomy

دانلود کتاب آناتومی انسانی (چاپ چهارم)

Human Anatomy

مشخصات کتاب

Human Anatomy

دسته بندی: اناتومی و فیزیولوژی
ویرایش: 4 
نویسندگان:   
سری:  
 
ناشر: McGraw-Hill 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 817 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 174 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Human Anatomy به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آناتومی انسانی (چاپ چهارم) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آناتومی انسانی (چاپ چهارم)

آن را بخوانید، ببینید، به آن مسلط شوید!
بخوانید - کن سالادین آناتومی انسان را به روشی جذاب و در عین حال کارآمد توضیح می‌دهد. او به کلمات اهمیت می دهد و از قیاس های مربوط به دانش آموز برای ایجاد انگیزه در خواننده استفاده می کند.
آن را ببینید - مجموعه تصاویر و عکس های Saladins با دقت انتخاب شده اند تا از بحث متن پشتیبانی کنند. ارائه‌های پر جنب و جوش و واقع‌گرایانه دانش‌آموزان را درگیر می‌کند.
تسلط بر آن - با اتصال آناتومی و فیزیولوژی، یادگیری هوشمند و آناتومی و فیزیولوژی که آشکار شد، دانش‌آموزان می‌توانند تمرین کنند و درک خود را از مفاهیم بهبود بخشند.
از سازمان‌هایی که از نظر آموزشی قوی‌تر هستند تا هنرهای استثنایی صلاح الدین برای ادغام متن با فناوری، یک سیستم آموزشی را تشکیل داده است که هم انگیزه می دهد و هم دانش آموزان را قادر می سازد تا شگفتی های آناتومی انسان را درک و درک کنند. این متن متمایز برای جدا شدن از سایر متون آناتومی با رویکردی برآمده از بیش از 30 سال تدریس، هنر بی‌نظیر، و سبک نوشتاری که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است، ایجاد شده است. Saladin که برای یک دوره یک ترم کالج آناتومی طراحی شده است، نیازی به دانش قبلی از شیمی یا زیست شناسی سلولی ندارد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Read it, See it, Master it!
Read it – Ken Saladin explains human anatomy in an engaging, yet efficient way. He puts a premium on the words, and uses student–relevant analogies to motivate the reader.
See it – Saladins collection of illustrations and photos are carefully chosen to support the text discussion. Vibrant and realistic presentations engage students.
Master it – With Connect Anatomy and Physiology, Learn Smart and Anatomy and Physiology Revealed, students can practice and improve their understanding of concepts.
From the most pedagogically sound organisation to the exceptional art, to the integration of text with technology, Saladin has formed a teaching system that will both motivate and enable students to understand and appreciate the wonders of human anatomy. This distinctive text was developed to stand apart from all other anatomy texts with an approach borne out of more than 30 years of teaching, unparalleled art, and a writing style that has been acclaimed by reviewers. Designed for a one–semester college anatomy course, Saladin requires no prior knowledge of chemistry or cell biology.





نظرات کاربران