ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Handy Chemistry Answer Book (The Handy Answer Book Series)

دانلود کتاب کتاب پاسخ شیمی مفید (سری کتاب های پاسخ مفید)

The Handy Chemistry Answer Book (The Handy Answer Book Series)

مشخصات کتاب

The Handy Chemistry Answer Book (The Handy Answer Book Series)

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
 
ناشر: Visible Ink Press 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 402 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 10 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب The Handy Chemistry Answer Book (The Handy Answer Book Series) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کتاب پاسخ شیمی مفید (سری کتاب های پاسخ مفید) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کتاب پاسخ شیمی مفید (سری کتاب های پاسخ مفید)

این مرجع با ساده‌سازی واکنش‌های شیمیایی پیچیده‌ای که در هر روز از طریق پاسخ‌های به خوبی بیان شده برای بیش از 600 سؤال رایج شیمی انجام می‌شود، راهنمای مهمی برای دانش‌آموزان و متخصصان است. این کتاب همه چیز را از تاریخ، شخصیت‌های اصلی و واکنش‌ها و معادلات پیشگامانه در شیمی گرفته تا تکنیک‌های آزمایشگاهی در طول تاریخ و آخرین پیشرفت‌ها در این زمینه را پوشش می‌دهد. شیمی یک جنبه ضروری از زندگی است که با همه شاخه‌های علم ارتباط دارد و بر آن تأثیر می‌گذارد و این منبع خواندنی را در بسیاری از رشته‌ها ارزشمند می‌کند و در عین حال در هر سطحی از پیش‌زمینه شیمی در دسترس باقی می‌ماند. از تلاش برای ساخت طلا و مدل‌های اولیه اتم گرفته تا سلول‌های خورشیدی، سوخت‌های مبتنی بر زیست، و شیمی سبز و پایداری، شیمی اغلب در خط مقدم تغییرات تکنولوژیکی قرار دارد و این مرجع موارد ضروری را به قالبی به راحتی قابل درک تقسیم می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Simplifying the complex chemical reactions that take place in everyday through the well-stated answers for more than 600 common chemistry questions, this reference is the go-to guide for students and professionals alike. The book covers everything from the history, major personalities, and groundbreaking reactions and equations in chemistry to laboratory techniques throughout history and the latest developments in the field. Chemistry is an essential aspect of all life that connects with and impacts all branches of science, making this readable resource invaluable across numerous disciplines while remaining accessible at any level of chemistry background. From the quest to make gold and early models of the atom to solar cells, bio-based fuels, and green chemistry and sustainability, chemistry is often at the forefront of technological change and this reference breaks down the essentials into an easily understood format.





نظرات کاربران