ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Social Data Visualization with HTML5 and JavaScript

دانلود کتاب تجسم اطلاعات اجتماعی با HTML5 و JavaScript

Social Data Visualization with HTML5 and JavaScript

مشخصات کتاب

Social Data Visualization with HTML5 and JavaScript

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1782166548, 9781782166542 
ناشر: Packt Publishing 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 104 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تجسم اطلاعات اجتماعی با HTML5 و JavaScript: توسعه نرم افزار، طراحی نرم افزار، تست و مهندسی، برنامه نویسی، رایانه و فناوری، رسانه های اجتماعی، اینترنت و رسانه های اجتماعی، رایانه ها و فناوری، مرجع، سالنامه ها و سالنامه ها، اطلس ها و نقشه ها، مشاغل، کاتالوگ ها و فهرست ها، راهنمای مصرف کنندگان، فرهنگ لغت ها و اصطلاحنامه ها ، دایره المعارف ها و راهنماهای موضوعی، انگلیسی به عنوان زبان دوم، آداب معاشرت، مطالعه و مرجع زبان خارجی، تبارشناسی، نقل قول ها، بقا و آمادگی اضطراری، آمادگی آزمون، واژه ها، زبان و گرامر، نوشتن، تحقیق و پژوهش



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 25


در صورت تبدیل فایل کتاب Social Data Visualization with HTML5 and JavaScript به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تجسم اطلاعات اجتماعی با HTML5 و JavaScript نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تجسم اطلاعات اجتماعی با HTML5 و JavaScript

این کتاب یک راهنمای سریع پر از دستورالعمل های گام به گام است که به شما می آموزد چگونه داده های اجتماعی را با استفاده از HTML5 و جاوا اسکریپت تجسم کنید. این کتاب برای توسعه دهندگانی است که در مورد داده ها هیجان زده هستند و می خواهند آن هیجان را با دیگران به اشتراک بگذارند. توسعه دهندگانی که به داده های قابل استخراج از شبکه های اجتماعی علاقه مند هستند نیز این کتاب را بسیار مفید خواهند یافت. خوانندگان باید دانش کاری جاوا اسکریپت و HTML داشته باشند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book is a fast-paced guide full of step-by-step instructions that teach you how to visualize social data using HTML5 and JavaScript. This book is for developers who are excited about data and who want to share that excitement with others. Developers who are interested in the data which can be extracted from social networks will also find this book hugely beneficial. Readers should have a working knowledge of both JavaScript and HTML.





نظرات کاربران