ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Mobilized: An Insider’s Guide to the Business and Future of Connected Technology

دانلود کتاب Mobilized: راهنمای خودی برای تجارت و آینده فناوری ارتباط یافته

Mobilized: An Insider’s Guide to the Business and Future of Connected Technology

مشخصات کتاب

Mobilized: An Insider’s Guide to the Business and Future of Connected Technology

دسته بندی: ارتباطات
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1626567409, 9781626567405 
ناشر: Berrett-Koehler Publishers 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب Mobilized: راهنمای خودی برای تجارت و آینده فناوری ارتباط یافته: ارتباطات و مخابرات، ارتباطات سیار



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 26


در صورت تبدیل فایل کتاب Mobilized: An Insider’s Guide to the Business and Future of Connected Technology به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب Mobilized: راهنمای خودی برای تجارت و آینده فناوری ارتباط یافته نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب Mobilized: راهنمای خودی برای تجارت و آینده فناوری ارتباط یافته

تلفن همراه اکنون به بخشی جدایی ناپذیر از نحوه زندگی ما تبدیل شده است که برای بسیاری از مردم، از دست دادن تلفن همراه مانند از دست دادن یک عضو است. همه می دانند موبایل آینده است و هر کسب و کاری می خواهد وارد شود، اما عناصر موفقیت موبایل چیست؟

SC Moatti، کهنه سرباز سیلیکون ولی که یکی از مدیران فیس‌بوک، ترولیا و نوکیا بود، راه‌های ساده‌ای را در اختیار کسب‌وکارها و حرفه‌ای‌ها قرار می‌دهد تا در این «عجله طلا» امروزی پیشرفت کنند. بیش از یک کتاب در مورد فناوری، این کتاب در مورد ماهیت انسان و آنچه برای ما مهم است.

مواتی نشان می‌دهد که از آنجایی که محصولات موبایل به توسعه‌ای از خودمان تبدیل شده‌اند، از آن‌ها انتظار داریم که برای خودمان آرزو کنیم: بدنی جذاب، زندگی معنادار، و مجموعه‌ای از مهارت‌ها. او فرمولی فراگیر ایجاد کرده است که توسعه استراتژی برای ایجاد محصولات موبایل برنده را برای هر کسب و کاری آسان می کند.

قانون بدن او حکم می کند که محصولات موبایل باید حس زیبایی ما را به خود جلب کنند—اما زیبایی در دنیای موبایل هم شبیه به آن چیزی است که به معنای آفلاین است و هم متفاوت است. قانون
Spirit Rule می‌گوید محصولات تلفن همراه باید به ما کمک کنند تا عمیق‌ترین نیازهای شخصی خود را برطرف کنیم. و قانون ذهن توضیح می‌دهد که کسب‌وکارهایی که می‌خواهند در موبایل موفق شوند، باید به طور مداوم تجربه کاربر را تجزیه و تحلیل کنند تا بتوانند هر تکرار از محصولات خود را بهبود بخشند.

مواتی
شامل مطالعات موردی از پیشگامان تلفن همراه مانند Facebook، Uber ، Tinder، WhatsApp و موارد دیگر. بازار مملو از کتاب‌های آموزش برنامه‌نویسی است، اما هیچ اثری بررسی نمی‌کند که برای موفقیت در عصر موبایل چه چیزی لازم است. تا کنون.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Mobile has now become such an integral part of how we live that, for many people, losing a cell phone is like losing a limb. Everybody knows mobile is the future, and every business wants in, but what are the elements of mobile success?

SC Moatti, a Silicon Valley veteran who was an executive with Facebook, Trulia, and Nokia, gives businesses and professionals simple ways to thrive in this modern day “gold rush.” More than a book on technology, this is a book about human nature and what matters most to us.

Moatti shows that because mobile products have become extensions of ourselves, we expect from them what we wish for ourselves: an attractive body, a meaningful life, and a growing repertoire of skills. She has created an all-encompassing formula that makes it easy for any business to develop a strategy for creating winning mobile products.

Her Body Rule dictates that mobile products must appeal to our sense of beauty—but beauty in a mobile world is both similar to and different from what it means offline. The
Spirit Rule says mobile products must help us address our deepest personal needs. And the Mind Rule explains that businesses that want to succeed in mobile need to continually analyze the user experience so they can improve every iteration of their products.

Moatti
includes case studies from mobile pioneers such as Facebook, Uber, Tinder, WhatsApp, and more. The market is full of how-to books for programming apps, but no works examine what is required for success in the mobile era. Until now.





نظرات کاربران