ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Hooked: How to Build Habit-Forming Products

دانلود کتاب Hooked: نحوه ساخت محصولات سازنده عادت

Hooked: How to Build Habit-Forming Products

مشخصات کتاب

Hooked: How to Build Habit-Forming Products

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1591847788, 9781591847786 
ناشر: Portfolio 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Hooked: How to Build Habit-Forming Products به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب Hooked: نحوه ساخت محصولات سازنده عادت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب Hooked: نحوه ساخت محصولات سازنده عادت

شرکت‌های موفق چگونه محصولاتی را ایجاد می‌کنند که مردم نمی‌توانند آن‌ها را کنار بگذارند؟

چرا برخی از محصولات توجه گسترده‌ای را به خود جلب می‌کنند در حالی که برخی دیگر با شکست مواجه می‌شوند؟ چه چیزی باعث می‌شود که ما را از روی عادت صرف با محصولات خاصی درگیر کنیم؟ آیا الگوی زیربنای چگونگی جذب فناوری‌ها وجود دارد؟


نیر عیال با توضیح مدل هوک به این سؤالات (و بسیاری دیگر) پاسخ می‌دهد - فرآیندی چهار مرحله‌ای که در محصولات بسیاری از شرکت‌های موفق تعبیه شده است تا به طور نامحسوس رفتار مشتری را تشویق کند. . از طریق "چرخه های قلاب" متوالی، این محصولات به هدف نهایی خود می رسند که کاربران را بارها و بارها بدون وابستگی به تبلیغات پرهزینه یا پیام های تهاجمی بازگردانند.


Hooked بر اساس آن است. سالها تحقیق، مشاوره و تجربه عملی Eyal. او کتابی را نوشت که آرزو داشت به‌عنوان یک بنیان‌گذار استارت‌آپ در دسترس او قرار می‌گرفت – نه نظریه انتزاعی، بلکه راهنمای چگونگی ساخت محصولات بهتر. Hooked برای مدیران محصول، طراحان، بازاریابان، بنیان‌گذاران استارت‌آپ و هر کسی که به دنبال درک اینکه چگونه محصولات بر رفتار ما تأثیر می‌گذارند نوشته شده است.


Eyal این موارد را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد:


• بینش‌های عملی برای ایجاد عادات کاربر.
• گام‌های عملی برای ساخت محصولاتی که مردم دوست دارند.

• نمونه‌های جذاب از iPhone تا Twitter، Pinterest به برنامه کتاب مقدس، و بسیاری دیگر از محصولات ایجاد عادت.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

How do successful companies create products people can’t put down?

Why do some products capture widespread attention while others flop? What makes us engage with certain products out of sheer habit? Is there a pattern underlying how technologies hook us?


Nir Eyal answers these questions (and many more) by explaining the Hook Model—a four-step process embedded into the products of many successful companies to subtly encourage customer behavior. Through consecutive “hook cycles,” these products reach their ultimate goal of bringing users back again and again without depending on costly advertising or aggressive messaging.


Hooked is based on Eyal’s years of research, consulting, and practical experience. He wrote the book he wished had been available to him as a start-up founder—not abstract theory, but a how-to guide for building better products. Hooked is written for product managers, designers, marketers, start-up founders, and anyone who seeks to understand how products influence our behavior.


Eyal provides readers with:


• Practical insights to create user habits that stick.
• Actionable steps for building products people love.

• Fascinating examples from the iPhone to Twitter, Pinterest to the Bible App, and many other habit-forming products.





نظرات کاربران