ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Teach Yourself VISUALLY LinkedIn

دانلود کتاب خودتان را به طور ویژه‌ای به LinkedIn آموزش دهید

Teach Yourself VISUALLY LinkedIn

مشخصات کتاب

Teach Yourself VISUALLY LinkedIn

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
 
ناشر: Visual 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 352 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 51 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Teach Yourself VISUALLY LinkedIn به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب خودتان را به طور ویژه‌ای به LinkedIn آموزش دهید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب خودتان را به طور ویژه‌ای به LinkedIn آموزش دهید

راهنمای تصویری کامل برای بزرگترین شبکه حرفه‌ای جهان
به‌صورت بصری LinkedIn خود را بیاموزید راهنمای شما برای تبدیل شدن به بخشی از بزرگترین شبکه حرفه‌ای جهان با بیش از 259 میلیون کاربر در 200 کشور و منطقه است. این راهنمای بصری غنی با استفاده از عکس های صفحه نمایش تمام رنگی، دستورالعمل های گام به گامی را ارائه می دهد که به شما نشان می دهد چگونه از ابزارها و ویژگی های بی شماری که LinkedIn ارائه می دهد حداکثر استفاده را ببرید. این کتاب برای پیمایش سریع و آسان سازمان‌دهی شده است و به زبانی واضح و مختصر نوشته شده است که به شما امکان می‌دهد به سرعت سرعت خود را افزایش دهید.
لینکدین به مقصد برتر هم برای کسانی که به دنبال کار هستند و هم برای کسانی که به دنبال استخدام دیگران هستند تبدیل شده است. این سایت با نگاهی حرفه‌ای به رسانه‌های اجتماعی، به کاربران این امکان را می‌دهد تا پروفایل‌هایی مانند رزومه پست کنند و با دیگران در زمینه‌های خود شبکه کنند و با همکاران گذشته، حال و احتمالاً آینده ارتباط برقرار کنند. لینکدین با سرعت دو کاربر در ثانیه در حال رشد است و آن را به یک مرکز و ابزار شبکه اصلی برای کسانی تبدیل می کند که به دنبال ایجاد، نگهداری یا رشد یک شبکه حرفه ای هستند. این راهنما هدف و مزایای لینکدین را مورد بحث قرار می‌دهد و به شما نشان می‌دهد که چگونه یک نمایه حرفه‌ای تنظیم کنید که از بقیه متمایز باشد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

A complete visual guide to the worlds largest professional network
Teach Yourself VISUALLY LinkedIn is your guide to becoming a part of the worlds largest professional network, with over 259 million users across 200 countries and territories. Using full-color screen shots, this visually rich guide provides step-by-step instructions that show you how to get the most out of the myriad tools and features LinkedIn has to offer. The book is organized for quick, easy navigation, and written in clear, concise language that allows you to get up to speed quickly.
LinkedIn has become the premier destination both for those seeking employment, and those looking to employ others. A professional take on social media, the site allows users to post resume-like profiles and network with others in their fields, connecting with past, present, and potentially future colleagues. LinkedIn is growing at a rate of two users per second, making it a major hub and networking tool for those looking to establish, maintain, or grow a professional network. This guide discusses the purpose and benefits of LinkedIn, and shows you how to set up a professional profile that will stand out from the crowd.





نظرات کاربران