ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Archaeology

دانلود کتاب باستان شناسی

Archaeology

مشخصات کتاب

Archaeology

ویرایش: 6 
نویسندگان: ,   
سری:  
 
ناشر: Cengage Learning 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 504 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 40 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Archaeology به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب باستان شناسی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب باستان شناسی

این متن دو نام شناخته شده باستان شناسی را جفت می کند: رابرت ال. کلی و دیوید هرست توماس، که با هم بیش از هفتاد سال تجربه رهبری کاوش ها را دارند. ویرایش ششم باستان شناسی منعکس کننده جدیدترین تحقیقات و تغییرات در این زمینه است، در حالی که مفاهیم اصلی را به شیوه ای استثنایی دانش آموز پسند با استفاده از مثال های شخصی سازی شده و موضوعات با علاقه پوشش می دهد. این نسخه همچنان سنت ترکیب دقت آکادمیک با سبک نوشتاری جذاب را ادامه می دهد که باستان شناسی را به یکی از معتبرترین و پرفروش ترین متون در این رشته تبدیل کرده است. مجموعه ای غنی از منابع تکمیلی برای خرید در دسترس است، از جمله یک وب سایت همراه کتاب، و همچنین یک CD-ROM که توسط نویسندگان با عنوان DOING FIELDWORK: ARCHAEOLOGICAL DEMONSTRATION تهیه شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This text pairs two of archaeologys most recognized names: Robert L. Kelly and David Hurst Thomas, who together have over seventy years of experience leading excavations. The sixth edition of ARCHAEOLOGY reflects the most recent research and changes in the field, while covering core concepts in an exceptionally student-friendly fashion using personalized examples and high-interest topics. This edition continues a tradition of combining academic rigor with an engaging writing style that has made ARCHAEOLOGY one of the most well-respected and best-selling texts in the discipline. A rich array of supplemental resources is available for purchase, including a book companion website, as well as a CD-ROM developed by the authors entitled DOING FIELDWORK: ARCHAEOLOGICAL DEMONSTRATIONS.





نظرات کاربران