ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Still Small Voice: Psychoanalytic Reflections on Guilt and Conscience

دانلود کتاب صدای هنوز هم کوچک: تأملات روانکاوی بر گناه و وجدان

The Still Small Voice: Psychoanalytic Reflections on Guilt and Conscience

مشخصات کتاب

The Still Small Voice: Psychoanalytic Reflections on Guilt and Conscience

دسته بندی: روانشناسی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1780491689, 9781780491684 
ناشر: Karnac Books 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 353 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 58,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب صدای هنوز هم کوچک: تأملات روانکاوی بر گناه و وجدان: اخلاق، الهیات، روانکاوی، روانشناسی و مشاوره، سلامتی، تناسب اندام و رژیم غذایی، دین و معنویت، آگنوستیک، الحاد، بودیسم، هندوئیسم، اسلام، یهودیت، ادبیات و داستان، عصر جدید و معنویت، عقاید مذهبی و مذهبی شرقی متون، ادیان دیگر، اعمال و متون مقدس، هنر دینی، مطالعات دینی، عبادت و عبادت، روانکاوی، روانشناسی، مسیحیت، مطالعات دینی، علوم انسانی، کتاب های درسی جدید، مستعمل و اجاره ای، بوتیک تخصصی، روانشناسی، سی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب The Still Small Voice: Psychoanalytic Reflections on Guilt and Conscience به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب صدای هنوز هم کوچک: تأملات روانکاوی بر گناه و وجدان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب صدای هنوز هم کوچک: تأملات روانکاوی بر گناه و وجدان

در حالی که خود فروید وجدان را یکی از کارکردهای سوپرایگو می دانست، در صدای هنوز کوچک: تأملات روانکاوانه در مورد گناه و وجدان کاروت استدلال می کند که سوپرایگو و وجدان کارکردهای ذهنی متمایز هستند و بنابراین، چهارمی ساختار ذهنی، یعنی وجدان، باید به نظریه ساختاری روانکاوانه ذهن اضافه شود. او ادعا می کند که در حالی که هم وجدان و هم سوپرایگو از مرحله به اصطلاح پیش ادیپی رشد نوزاد و کودک سرچشمه می گیرند، از هویت های متضاد و اغلب متضاد تشکیل شده اند. هدف اصلی، که اغلب مادر است، ناگزیر از یک سو، پرورش دهنده و تسکین دهنده و از سوی دیگر، ناامید کننده و آزاردهنده است. وجدان در همذات پنداری با پرورش دهنده شکل می گیرد. سوپرایگو در همذات پنداری با متجاوز. یک اصل متقابل در روان انسان وجود دارد: زیرا عشق دریافت شده در پی بازگشت عشق است. برای نفرت، نفرت (قانون تالیون).

مانند فرانتس الکساندر و ساندور فرنسی قبل از او، کاروت وظیفه درمانی را به عنوان ناتوانی سوپرایگو می داند. اما برخلاف اجدادش، او جایگزینی آن را با ایگوی عقلانی پیشنهاد نمی‌کند، زیرا از نظر او، عقلانیت نمی‌تواند منبع ارزش‌ها باشد. او به پیروی از ژان ژاک روسو، ریشه های اخلاق را نه در عقل، بلکه در احساس، در همذات پنداری یا «ترحم» می یابد. با پاسکال، او معتقد است که "دل دلایلی دارد که عقل نمی تواند بداند." چنین «دلایل قلبی» هسته وجدان را تشکیل می دهد. بر خلاف عذاب‌هایی که سوپرایگوی اهریمنی تحمیل می‌کند که صرفاً از تجاوز به عنوان بهانه‌ای برای انجام آنچه می‌خواهد استفاده می‌کند – تنبیه و عذاب نفس – وجدان، چیزی که وینیکات آن را «ظرفیت نگرانی» می‌نامد، واقعاً از شکست در عشق رنج می‌برد. نویسنده ادعا می کند که ما باید با وجدان بد خود روبرو شویم، گناه واقعی (افسردگی) را بپذیریم و تحمل کنیم، و از طریق پشیمانی، توبه و جبران، آشتی و بخشش را بپذیریم، یا مجبور شویم عذاب گناه لعنتی - آزاردهنده را که توسط سادیست ها تحمیل شده است تحمل کنیم. آزاردهنده و خرابکار درونی، سوپرایگو.

نظر نویسنده این است که در تاریخ بشر، آسیب‌های وارد شده توسط روان‌پرستان مبتنی بر id در مقایسه با آسیب‌هایی که توسط ایدئولوژیست‌های سوپرمن‌محور ایجاد می‌شود، کم است. فروید و روانکاوی متعاقب آن تا حد زیادی سوپرایگو را سفید کرده و در عین حال id، همان «جانور» ادعایی در انسان را اهریمنی کرده است، در حالی که در واقعیت حیوانات به ندرت حیوانی هستند، حداقل نه به شکلی که معمولاً انسان ها هستند. در حالی که روانکاوان از مخرب بودن آن در قلمرو بالینی آگاه هستند، تا حد زیادی ایدئولوژی های سلطه را نادیده گرفته اند - جنسیت گرایی، نژادپرستی، دگرجنس گرایی، طبقه گرایی و کودک گرایی - که از جوامع بی وجدان به ابرخود غیر وجدان درونی می شوند. از هانا آرنت، تری ایگلتون و دیگران، کاروت به طور انتقادی مفاهیم روان‌پریشی و شر را بررسی می‌کند. در فصل آخر، او از یک رویکرد اسطوره‌زدایی، مشروعیت زدایی یا ساختارشکنی به کتاب مقدس به عنوان استعاره دفاع می‌کند، اما رویکردی که با اذعان به اینکه هگل در صادقانه‌ترین حالتش، از انحراف فروید از این رویکرد فرار می‌کند، که نتیجه آن اخلاقی انسان‌گرایانه است که دیگر وجود ندارد. برابر با دین


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Whereas Freud himself viewed conscience as one of the functions of the superego, in The Still Small Voice: Psychoanalytic Reflections on Guilt and Conscience Carveth argues that superego and conscience are distinct mental functions and that, therefore, a fourth mental structure, the conscience, needs to be added to the psychoanalytic structural theory of the mind. He claims that while both conscience and superego originate in the so-called pre-oedipal phase of infant and child development, they are comprised of contrasting and often conflicting identifications. The primary object, still most often the mother, is inevitably experienced as, on the one hand, nurturing and soothing and, on the other, as frustrating and persecuting. Conscience is formed in identification with the nurturer; the superego in identification with the aggressor. There is a principle of reciprocity at work in the human psyche: for love received one seeks to return love; for hate, hate (the talion law).

Like Franz Alexander and Sandor Ferenczi before him, Carveth views the therapeutic task as the disempowerment of the superego. But unlike his forebears he does not propose its replacement by the rational ego for, in his view, rationality cannot serve as the source of values. Following Jean-Jacques Rousseau, he finds the roots of morality not in reason but in feeling, in sympathetic identification or “pity.” With Pascal, he holds that “the heart has reasons reason cannot know.” Such “reasons of the heart” form the core of conscience. Unlike the torments inflicted by the demonic superego that merely uses transgression as an excuse to do what it wants―punish and torment the ego―the conscience, what Winnicott called “the capacity for concern,” is genuinely troubled by failures to love. The author claims we must face our bad conscience, acknowledge and bear genuine (depressive) guilt, and through contrition, repentance and reparation come to accept reconciliation and forgiveness, or be forced to suffer the torments of the damned―persecutory guilt inflicted by the sadistic internal persecutor and saboteur, the superego.

It is the author’s view that in human history the damage done by id-driven psychopaths amounts to nothing compared to that brought about by superego-driven ideologists. Freud and subsequent psychoanalysis has largely whitewashed the superego while demonizing the id, the alleged “beast” in man, when in reality animals are seldom beastly, at least not in the ways humans often are. While aware of its destructiveness in the clinical realm, psychoanalysts have largely ignored the ideologies of domination―the sexism, racism, heterosexism, classism and childism―that are internalized from unconscionable societies into the unconscionable superego.In the penultimate chapter, drawing on the work of Hannah Arendt, Terry Eagleton and others, Carveth critically reviews the concepts of psychopathy and evil. In the final chapter, he advocates a demythologizing, deliteralizing or deconstructive approach to the Bible as metaphor, but one that escapes Freud’s derogation of this approach by acknowledging, with Hegel at his most honest, that its result is a humanistic ethic no longer to be equated with religion.





نظرات کاربران