ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Marketing research

دانلود کتاب تحقیقات بازاریابی

Marketing research

مشخصات کتاب

Marketing research

دسته بندی: بازاریابی: تبلیغات
ویرایش: 7 
نویسندگان:   
سری: Chocolombia 
ISBN (شابک) : 9780133074676 
ناشر: Pearson 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 490 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 20 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تحقیقات بازاریابی: بازاریابی، تبلیغات، روابط عمومی، تحقیقات بازاریابی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Marketing research به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تحقیقات بازاریابی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تحقیقات بازاریابی

این متن عمدتاً به سمت رشته های بازاریابی در مقطع کارشناسی کالج/دانشگاه هدایت می شود، این متن همچنین محتوای عملی را برای متخصصان فعلی و مشتاق صنعت ارائه می دهد. تحقیقات بازاریابی به خوانندگان درک کاملی از تحقیقات بازاریابی می دهد و اطلاعات گسترده ای در مورد نحوه استفاده از آن در اختیار آنها قرار می دهد. این متن مبانی روش های آماری مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل داده ها را بدون پرداختن به مفاهیم پیچیده تر و پیچیده تر ارائه می دهد."


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Directed primarily toward undergraduate marketing college/university majors, this text also provides practical content to current and aspiring industry professionals. Marketing Research gives readers a nuts and bolts understanding of marketing research and provides them with extensive information on how to use it. This text provides the fundamentals of the statistical procedures used to analyze data without dwelling on the more complex and intricate concepts."





نظرات کاربران