دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: تاریخ ویرایش: نویسندگان: David Matthews سری: Medievalism, VI ناشر: Boydell & Brewer سال نشر: 2015 تعداد صفحات: 231 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 31 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Medievalism: a Critical History به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب قرون وسطایی: تاریخ انتقادی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
رشته ای که به «مطالعات قرون وسطایی» معروف است به زندگی قرون وسطی پس از قرون وسطی می پردازد. این کتاب که حدود سی سال پیش آغاز شد، اختراعات و بازسازی های قرون وسطایی از اصلاحات تا پست مدرنیته، از بیل و لیلند تا بازی تاج و تخت HBO را بررسی می کند. اما این دقیقن چیه؟ شاخه ای از مطالعات قرون وسطی؟ نسخه ای از مطالعات پذیرش؟ یا شکل جدیدی از مطالعات فرهنگی؟ آیا چنین میدان متنوعی می تواند ادعای انسجام داشته باشد؟ آیا باید در دپارتمانهای انگلیسی یا تاریخ قرار گیرد یا همیشه باید بین رشتهای باشد؟ نویسنده در پاسخ به چنین سؤالاتی، تاریخ قرون وسطی را از اولین ظهور آن در قرن شانزدهم تا امروز، در طیف وسیعی از نمونههای برگرفته از حوزههای ادبیات، هنر، معماری، موسیقی و غیره دنبال میکند. او دو حالت اصلی، گروتسک و رمانتیک را شناسایی می کند، و بر مراحل کلیدی توسعه قرون وسطی در اروپا تمرکز می کند: اصلاحات، اواخر قرن هجدهم، و بالاتر از همه دوره بین 1815 و 1850، که به گفته او، نشان دهنده اوج تولید فرهنگی قرون وسطایی او همچنین ادعا می کند که دهه 1840 یک لحظه قرون وسطایی در چندین فرهنگ اروپایی به طور همزمان شریعتی بود. پس از آن، قرون وسطی به شکل اقلیت تبدیل شد که به ندرت با اعتبار فرهنگی مشخص می شد، اگرچه همیشه فراگیر و تأثیرگذار بود. قرون وسطی: یک تاریخ انتقادی چندین مقوله کلیدی - مکان، زمان و خودبودن - را مورد بررسی قرار می دهد و تأثیر قرون وسطایی را بر هر کدام ردیابی می کند. این راهنمای ضروری برای یک حوزه تحقیق پیچیده و هنوز در حال تحول خواهد بود.
The field known as "medievalism studies" concerns the life of the Middle Ages after the Middle Ages. Originating some thirty years ago, it examines reinventions and reworkings of the medieval from the Reformation to postmodernity, from Bale and Leland to HBO's Game of Thrones. But what exactly is it? An offshoot of medieval studies? A version of reception studies? Or a new form of cultural studies? Can such a diverse field claim coherence? Should it be housed in departments of English, or History, or should it always be interdisciplinary? In responding to such questions, the author traces the history of medievalism from its earliest appearances in the sixteenth century to the present day, across a range of examples drawn from the spheres of literature, art, architecture, music and more. He identifies two major modes, the grotesque and the romantic, and focuses on key phases of the development of medievalism in Europe: the Reformation, the late eighteenth century, and above all the period between 1815 and 1850, which, he argues, represents the zenith of medievalist cultural production. He also contends that the 1840s were medievalism's one moment of canonicity in several European cultures at once. After that, medievalism became a minority form, rarely marked with cultural prestige, though always pervasive and influential. Medievalism: a Critical History scrutinises several key categories - space, time, and selfhood - and traces the impact of medievalism on each. It will be the essential guide to a complex and still evolving field of inquiry.
Introduction How Many Middle Ages? "Welcome to the Current Middle Ages": Asynchronous Medievalism This Way to the Middle Ages: The Spaces of Medievalism On Being Medieval: Medievalist Selves and Societies Wemmick's Castle: The Limits of Medievalism Realism in the Crypt: The Reach of Medievalism Conclusion: Against a Synthesis: Medievalism, Cultural Studies, and Antidisciplinarity Afterword Appendix I: The Survey of Reenactors Appendix II: Key Moments in Medievalism Bibliography