ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Die kleinasiatisch-syrischen Kulte zur Römerzeit in Ungarn

دانلود کتاب اقلیت های کوچک آسیایی در مجارستان در زمان روم در مجارستان

Die kleinasiatisch-syrischen Kulte zur Römerzeit in Ungarn

مشخصات کتاب

Die kleinasiatisch-syrischen Kulte zur Römerzeit in Ungarn

دسته بندی: باستان شناسی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Études préliminaires aux religions orientales dans l’empire romain (= Religions in the Graeco-Roman World) 2 
ISBN (شابک) : 9789004296091 
ناشر: E. J. Brill 
سال نشر: 1962 
تعداد صفحات: 105 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 16 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب اقلیت های کوچک آسیایی در مجارستان در زمان روم در مجارستان: است



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Die kleinasiatisch-syrischen Kulte zur Römerzeit in Ungarn به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اقلیت های کوچک آسیایی در مجارستان در زمان روم در مجارستان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اقلیت های کوچک آسیایی در مجارستان در زمان روم در مجارستان

دانش ما در مورد نفوذ ادیان شرقی به دو استان رومی پانونیا که قلمرو مجارستان کنونی را در بر می گیرد با کتابچه مهم M. Z. Kadár که به فرقه های سیرو-میکراسیا اختصاص داده شده است و در مجموعه منتشر شده است با خوشحالی کامل شده است. به کارگردانی M. M. J. Vermaseren که به مطالعه M. V. Wessetzky در مورد فرقه های مصری اضافه شده است. کیفیت وضوح در ارائه حقایق و اسناد و احتیاط در تفسیر آنها که ارزش دو جلد اول را که قبلاً در این مجموعه منتشر شده است، در اینجا یافت می شود و با وجود تراکم کار، با توجه و علاقه مستمر است. که ضعیف نمی شود که می توان آن را به عنوان یک کل خواند. این را هم اضافه کنیم که ارائه این کتابچه ها غیر قابل ملامت است. تصویربرداری بسیار خوب و با کیفیت عالی آنها. نقشه ای که مجدداً با این جلد سوم (در واقع جلد دوم در شماره گذاری قطعی مطالعات مقدماتی) همراه است نیز کاملاً واضح است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Notre connaissance de la pénétration des religions orientales dans les deux provinces romaines de Pannonie que recouvre le territoire de l'actuelle Hongrie vient de se compléter très heureusement avec l'important fascicule de M. Z. Kádár, consacré aux cultes syro-micrasiatiques et publié dans la collection dirigée par M. M. J. Vermaseren où il s'ajoute à l'étude de M. V. Wessetzky sur les cultes égyptiens. Les qualités de clarté dans la présentation des faits et des documents et de prudence dans leur interprétation qui faisaient la valeur des deux premiers volumes précédemment parus dans cette série se retrouvent ici et, malgré la densité du travail, c'est avec une attention soutenue et un intérêt qui ne faiblit point que se lit l'ensemble. Ajoutons que la présentation de ces fascicules est irréprochable; leur illustration photographique fort bien choisie et d'excellente qualité. La carte qui accompagne à nouveau ce troisième volume (en fait, le deuxième dans la numérotation définitive des Études préliminaires) est aussi parfaitement claire.





نظرات کاربران