ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Bereavement Care for Families

دانلود کتاب عزاداری برای خانواده ها

Bereavement Care for Families

مشخصات کتاب

Bereavement Care for Families

دسته بندی: روانشناسی
ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری: Series in Death, Dying, and Bereavement 
ISBN (شابک) : 0415637384, 9780415637381 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 320 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 47,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب عزاداری برای خانواده ها: مرگ و غم، غم و اندوه، مراقبت از آسایشگاه، از دست دادن حیوان خانگی، خودکشی، خودیاری، عشق و از دست دادن، روابط، خودیاری، مشاوره، روانشناسی و مشاوره، سلامت، تناسب اندام و رژیم غذایی، روان درمانی، روانشناسی، روانشناسی جدید , کتابهای درسی مستعمل و اجاره, بوتیک تخصصی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Bereavement Care for Families به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب عزاداری برای خانواده ها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب عزاداری برای خانواده ها



غم و اندوه یک امر خانوادگی است. هنگامی که یکی از عزیزان می میرد، این ناراحتی در سراسر خانواده نزدیک و گسترده طنین انداز می شود. خانواده درمانی مدت‌هاست که به مسائل از دست دادن و غم و اندوه توجه کرده است، اما به عنوان الگوی درمانی غالب نیست. مراقبت سوگ برای خانواده ها این را تغییر می دهد: این یک منبع عملی برای پزشک است، منبعی که از شواهد حمایت از رویکردهای خانواده برای مراقبت از سوگ استفاده می کند و همچنین راهنمایی استراتژیک بالینی در مورد چگونگی ترکیب رویکردهای خانواده در مدل های دیگر فصل‌های بعدی یک مدل درمانی مبتنی بر تحقیق را ارائه می‌کنند که پزشکان می‌توانند از آن برای تسهیل درمان، درگیر کردن افراد دوسوگرا، مقابله با عدم قطعیت، مدیریت تضاد خانوادگی، توسعه اهداف واقع‌بینانه و غیره استفاده کنند. هر پزشک بالینی که به نقش‌هایی که اعضای خانواده در مراقبت از سوگ بازی می‌کنند حساس است، نیازی به نگاهی فراتر از این متن پیشگامانه ندارد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Grief is a family affair. When a loved one dies, the distress reverberates throughout the immediate and extended family. Family therapy has long attended to issues of loss and grief, yet not as the dominant therapeutic paradigm. Bereavement Care for Families changes that: it is a practical resource for the clinician, one that draws upon the evidence supporting family approaches to bereavement care and also provides clinically oriented, strategic guidance on how to incorporate family approaches into other models. Subsequent chapters set forth a detailed, research-based therapeutic model that clinicians can use to facilitate therapy, engage the ambivalent, deal with uncertainty, manage family conflict, develop realistic goals, and more. Any clinician sensitive to the roles family members play in bereavement care need look no further than this groundbreaking text.





نظرات کاربران