ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Query Understanding for Search Engines

دانلود کتاب درک پرسش برای موتورهای جستجو

Query Understanding for Search Engines

مشخصات کتاب

Query Understanding for Search Engines

دسته بندی: کامپیوتر
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: The Information Retrieval Series, 46 
ISBN (شابک) : 3030583333, 9783030583330 
ناشر: Springer Singapore 
سال نشر: 2021 
تعداد صفحات: 228 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Query Understanding for Search Engines به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب درک پرسش برای موتورهای جستجو نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب درک پرسش برای موتورهای جستجو


این کتاب یک مطالعه سیستماتیک از شیوه ها و نظریه ها برای درک پرس و جو از موتورهای جستجو ارائه می دهد. این مطالعات را می توان به سه دسته اصلی دسته بندی کرد. اولین کلاس این است که با استخراج معنای معنایی از کلمات کلیدی جستجوگر، مانند طبقه بندی پرس و جو، برچسب گذاری پرس و جو و درک قصد پرس و جو، بفهمیم که جستجوگر چه می خواهد. دسته دوم تجزیه و تحلیل عبارت های جستجو و سپس ترجمه آنها به یک پرس و جو پیشرفته است که می تواند نتایج جستجوی بهتری مانند تصحیح املای پرس و جو یا بازنویسی پرس و جو ایجاد کند. دسته سوم کمک به کاربران در اصلاح یا پیشنهاد پرس و جوها به منظور کاهش تلاش کاربران برای جستجو و برآوردن نیازهای اطلاعاتی آنها، مانند تکمیل خودکار پرس و جو و پیشنهاد پرس و جو است.

درک پرس و جو بخش اساسی موتورهای جستجو است. این مسئول است که دقیقاً هدف پرس و جو فرموله شده توسط کاربر جستجوگر را استنتاج کند، اشتباهات املایی را در پرس و جو خود تصحیح کند، پرس و جو را مجدداً فرموله کند تا هدف آن را با دقت بیشتری دریافت کند، و کاربر را در فرمول پرس و جو با هدف دقیق راهنمایی کند. .

این کتاب برای محققان و دانشجویان فارغ التحصیل در رشته کامپیوتر یا علوم اطلاعات و متخصص در بازیابی اطلاعات یا سیستم های مبتنی بر وب و همچنین برای محققان و برنامه نویسانی که بر روی توسعه یا بهبود محصولات مرتبط با موتورهای جستجو.

توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book presents a systematic study of practices and theories for query understanding of search engines. These studies can be categorized into three major classes. The first class is to figure out what the searcher wants by extracting semantic meaning from the searcher’s keywords, such as query classification, query tagging, and query intent understanding. The second class is to analyze search queries and then translate them into an enhanced query that can produce better search results, such as query spelling correction or query rewriting. The third class is to assist users in refining or suggesting queries in order to reduce users’ search effort and satisfy their information needs, such as query auto-completion and query suggestion.

Query understanding is a fundamental part of search engines. It is responsible to precisely infer the intent of the query formulated by the search user, to correct spelling errors in his/her query, to reformulate the query to capture its intent more accurately, and to guide the user in formulating a query with precise intent.

The book will be invaluable to researchers and graduate students in computer or information science and specializing in information retrieval or web-based systems, as well as to researchers and programmers working on the development or improvement of products related to search engines.


فهرست مطالب

Front Matter ....Pages i-x
An Introduction to Query Understanding (Hongbo Deng, Yi Chang)....Pages 1-13
Query Classification (Jiafeng Guo, Yanyan Lan)....Pages 15-41
Query Segmentation and Tagging (Xuanhui Wang)....Pages 43-67
Query Intent Understanding (Zhicheng Dou, Jiafeng Guo)....Pages 69-101
Query Spelling Correction (Yanen Li)....Pages 103-127
Query Rewriting (Hui Liu, Dawei Yin, Jiliang Tang)....Pages 129-144
Query Auto-Completion (Liangda Li, Hongbo Deng, Yi Chang)....Pages 145-170
Query Suggestion (Zhen Liao, Yang Song, Dengyong Zhou)....Pages 171-203
Future Directions of Query Understanding (David Carmel, Yi Chang, Hongbo Deng, Jian-Yun Nie)....Pages 205-224




نظرات کاربران