ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The New Case for Bureaucracy

دانلود کتاب مورد جدید برای بوروکراسی

The New Case for Bureaucracy

مشخصات کتاب

The New Case for Bureaucracy

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781483322384, 9781452226309 
ناشر: CQ Press 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب The New Case for Bureaucracy به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مورد جدید برای بوروکراسی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مورد جدید برای بوروکراسی

چارلز گودسل مدت‌هاست که این موضع را اتخاذ کرده است که بوروکراسی ایالات متحده نه یک شکست عمومی است و نه منفذی از زباله که توسط ایدئولوگ‌های ضد دولتی اسطوره‌سازی شده است. بلکه یکی از مؤثرترین و نوآورترین مجموعه‌های نهادهای اداری هر دولت در جهان امروز است. برای دموکراسی ما ضروری است، و دولت را برای شهروندانی که به آنها خدمت می کند قابل اعتماد و قابل اعتماد نگه می دارد. با این حال، پرونده جدید بوروکراسی فراتر از تأیید تجربی کیفیت آن است. گودسل در حال حاضر یک مقاله گسترده، که با لحنی محاوره ای نوشته شده است، از خوانندگان انتظار دارد که قضاوت خود را بسازند. در زمانی که کنگره در بن بست حزبی و جناحی گرفتار شده است، او از اهمیت فزاینده بوروکرات ها بحث می کند و بحث می کند که چگونه سازمان های فدرال باید برای زنده ماندن از نظر منابع مبارزه کنند و به اندازه کافی قوی باشند تا یکپارچگی ماموریت های خود را حفظ کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Charles Goodsell has long taken the position that U.S. bureaucracy is neither a generalized failure nor sinkhole of waste as mythologized by anti-government ideologues. Rather, it is one of the most effective and innovate sets of administrative institutions of any government in the world today. Indispensable to our democracy, it keeps government reliable and dependable to the citizens it serves. However, The New Case for Bureaucracy goes beyond empirically verifying its quality. Now an extended essay, written in a conversational tone, Goodsell expects readers to form their own judgments. At a time when Congress is locked in partisan and factional deadlock, he argues for the increased importance of bureaucrats and discusses how federal agencies must battle to keep alive in terms of resources and be strong enough to retain the integrity of their missions.





نظرات کاربران